مشاوره رایگان : 09308279110

انواع پرده اداری

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار برای داشتن دکوراسیون شیک و ایجاد حس مثبت در محیط کاری، انتخاب درست و ایده آل مدل پرده می‌باشد. روانشناسی رنگ، انتخاب سبک مدرن یا کلاسیک و نوع پرده اگر به‌درستی نباشد، علاوه بر افزایش هزینه‌ها، بر روحیه کارمندان شما تاثیر منفی نیز خواهند گذاشت. ازین‌رو قبل از خرید پرده برای محیط کاری خود بهتر است با انواع پرده اداری آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به کاربرد و میزان بودجه خود داشته باشید. 

در این مقاله با توجه به‌تجارب چندین ساله خود در فروش انواع پرده اداری، مدل‌های محبوب، پرفروش، مقاوم، لوکس و ارزان جهت خرید پرده اداری را به طور کامل معرفی کرده‌ایم. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی نیز، متخصصین ما برای انتخاب مناسب‌ترین پرده اداری با توجه به بودجه و نوع فضای کاری شما، مشاوره رایگان می‌دهند.

انواع-پرده-اداری
مدل-پرده-اداری

پرفروش ترین انواع پرده های اداری

پرده شید و زبرا با توجه به قابلیت‌ها و مزیت‌هایشان دو نوع از پر فروش‌ترین انواع پرده اداری محسوب می‌شوند. سه عامل مهم در این محبوبیت نقش اساسی دارد: ظاهر، قابل شست و شو بودن و همچنین قابلیت تنظیم نور ورودی.

  •  بروز بودن ظاهر پرده: در کنار پرده‌های سنتی و قدیمی، پرده شید و زبرا ظاهری مدرن و مینیمال دارند؛ این روزها سبک دکوراسیون داخلی محیط‌های اداری به سمت ساده‌تر شدن و مینیمالیسم پیش می‌رود و طبیعی است که پرده‌هایی که در این دسته‌‌ها قرار می‌گیرند، با اقبال بیشتری مواجه شوند.
  •  قابل شست و شو بودن: شست و شوی پرده شید و زبرا با استفاده از بخار شوی، بسیار راحت است و مانع از کثیف شدن پرده به مرور زمان می‌شود؛ در صورت ایجاد لکه‌ای هم که نیاز به شست و شوی کامل داشته باشد، شید و زبرا به راحتی از چوب پرده جدا شده و قابل شست و شو هستند.
  • تنظیم نور ورودی:‌ یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و پر فروش بودن پرده شید و زبرا، قابلیت تنظیم نور ورودی است. با استفاده از این قابلیت شما به راحتی می‌توانید نوری که در هر زمان از شبانه‌ روز نیاز دارید را با بالا و پایین کردن پرده، به داخل فضا دعوت کنید.

مدل پرده اداری زبرا

مدل پرده اداری زبرا از محبوب‌ترین انواع پرده اداری است که با توجه به ظاهری که دارد با این نام خوانده می‌شود؛ در واقع پرده زبرا از دو لایه موازی متصل به‌هم ساخته شده است. یکی از این لایه‌ها پارچه و دیگری تور است. توسط دستگیره ظریف یا نخی که کنار آن وجود دارد می‌توان این لایه‌ها را طوری تنظیم کرد که میزان نور ورودی مطابق میل ما زیاد یا کم باشد. همین عامل از مهم‌ترین جذابیت‌های پرده اداری زبرا می‌باشد. در نوع پرده اداری زبرا چاپی شما می‌توانید تصویر مورد نظر خودتان را روی پرده چاپ کنید و آن را شخصی سازی کنید. این ویژگی برای ادارات و شرکت‌هایی که مایل به چاپ لوگو یا تصویر خاصی روی پرده هستند، بسیار مناسب و کاربردی است.

بیشتر بدانید: انواع مدل های پرده زبرا

مدل-پرده-اداری-زبرا
انواع-پرده-اداری-مدل-کرکره-فلزی

مدل پرده اداری کرکره فلزی

پرده اداری کرکره‌ای اصولا با جنس فلزی و چوبی ارائه می‌شود و انتخاب شما بسته به کاربری پرده و عناصر دیگر موجود در دکوراسیون می‌تواند متفاوت باشد. اگر به‌دنبال یک پرده مقاوم هستید، پرده کرکره فلزی یکی از ایده آل‌ترین انتخاب‌ها برای محیط‌های کاری و اداری‌ست، نوع فلزی پرده کرکره‌ای، از تيغه‌های افقی با آلياژ آلومنيوم تشكيل شده و به صورت عمودی، به سمت بالا و پايين تغییر جهت می‌دهد؛ با استفاده از این تغییر جهت، نور ورودی هم مطابق نظر شما تنظیم شود. در کنار این نوع تنظیم، شما می‌توانید با بالا و پایین کردن طنابی که کنار پرده اداری کرکره فلزی وجود دارد آن را کامل بالا دهید یا به پایین هدایت کنید. تیغه‌های این مدل پرده در عرض‌های 16،25،50 میلی متری تولید می‌شود.

محصولات این مدل را در لینک مقابل مشاهده کنید: پرده کرکره فلزی

مدل پرده اداری شید ساده

مدل پرده اداری شید ساده، یکی از مدرن‌ترین پرده های اداری با قیمت نسبتا مناسب است. این پرده از یک لایه پارچه تک رنگ ساده تشکیل شده است که در روز از عبور نور ممانعت کرده و در شب حریم شخصی را به‌صورت کامل حفظ می‌کند. پرده اداری شید ساده با پارچه‌های پنبه، کتان، پلی استر، بامبو، سولیت قابل دوخت و تهیه است. اگر علاقه به دریافت نور در محیط اداره یا شرکت خود را دارید با انتخاب نوعی از پرده شید ساده که ضخامت کم‌تری دارد، می‌توانید درجه‌ای از نور و روشنایی روز را نیز در محیط خود داشته باشید.

محصولات این مدل را در لینک مقابل مشاهده کنید: پرده شید رول ساده

شید اداری
پرده-لوردراپه-اداری

ارزانترین مدل های پرده اداری

در حقیقت می‌توان گفت پرده از اصلی‌ترین عناصر در دکوراسیون است که روح خاصی به فضا می‌دهد و به راحتی می‌تواند سبک دکوراسیون شما را تغییر دهد؛ با این وجود ممکن است برای شرکت‌های خصوصی یا آنان که تازه کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اند، تهیه پرده و دیگر اجزا دکوراسیون کار سختی باشد. در چنین شرایطی تهیه پرده‌ای با قیمت مناسب انتخاب منطقی‌تری به نظر می‌رسید؛ پرده لوردراپه از ارزانترین مدل های پرده اداری محسوب می‌شود که می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در ادامه معرفی دقیق‌تری از ارزانترین پرده اداری خواهیم داشت.

1. پرده اداری لوردراپه

پرده لوردراپه یا همان عمودی، از نوارهای پارچه‌ای تشکیل می‌شود که به صورت عمودی از پنل آویزان می‌شود؛ پرده اداری لوردراپه یا کرکره عمودی به طرفین می‌چرخد و قابلیت سایه روشن یا تنظیم نور را ایجاد می‌کند. قیمت مناسب پرده لوردراپه این پرده را در گروه محبوب‌ترین ها قرار داده است.

2. پرده اداری مدل زبرا ساده

 پرده زبرا ساده بعد از لوردراپه از ارزانترین مدل‌های پرده اداری محسوب می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب درست برای هر دو لایه این پرده، از سادگی و زیبایی که به فضا می‌دهد استفاده کنید. در ضمن برای فضایی مثل محیط کار، قابلیت تنظیم نور ورودی هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که پرده اداری مدل زبرا این ویژگی مهم را داراست.

معرفی انواع پرده‌های جدید اداری

این روزها پرده‌ها هر یک به نوعی خود دسته‌بندی های جداگانه دارند و دیگر پرده‌ای که برای منازل مسکونی استفاده می‌شود همانی نیست که در محیط‌های کاری و اداری هم استفاده می‌شود. به همین دلیل در ویستا پرده این مطلب را به معرفی انواع پرده‌های جدید اداری اختصاص دادیم تا دیدگاهی کامل در این باره برای شما ایجاد کنیم‌. حالا دیگر پرده‌ها هم مثل دیگر عناصر یک دکوراسیون رو به سادگی و کاربردی‌تر بودن پیش می‌روند و سبک چیدمان مینیمال و امروزی را بیش از گذشته محبوب جلوه می‌دهند.

انواع-پرده-های-جدید-اداری
قیمت شید متری چند

1. مدل پرده اداری شید سان اسکرین

معماری با سبک جدید بیشتر متمایل به استفاده از پنجره‌های بزرگ و عریض در سراسر ساختمان است؛ محیط‌های اداری هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما نکته مهم این است که این سبک معماری در حالی که زیبا و جذاب است اما کنترل نور خورشید را هم کمی سخت می‌کند و انسان را بیش از حد معمول در معرض تابش نور خورشید قرار می‌دهد که در کنار فوایدش، مضراتی هم دارد. مدل پرده اداری شید سان اسکرین، مانع از عبور نور مضر خورشید به داخل می‌شود و از اهالی در مقابل این مسئله محافظت می‌کند. مدل پرده اداری شید سان اسکرین برای کارمندانی که با تابش نور خورشید بر روی صفحه مانیتور‌شان مشکل دارند نیز مناسب است.

محصولات این مدل را ببینید: پرده شید سان اسکرین

2. مدل پرده اداری شید بلک اوت

در بعضی فضاها مثل اتاق کنفرانس یا اتاق‌ جلسات در یک اداره یا سازمان ممکن است به علت وجود پروژکتور، نیاز به نور کم‌تری داشته باشیم؛ به همین علت استفاده از پرده شید بلک اوت را در ویستا پرده به شما توصیه می‌کنیم. پرده‌ای که به راحتی مانع ورود نور و روشنایی به داخل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از نور مصنوعی و الکترونیکی، روشنایی که می‌خواهید را ایجاد کنید.

محصولات این مدل را ببینید: خرید پرده شید بلک اوت

انواع-پرده-اداری-شید-بلک-اوت
پرده-اداری-مدل-زبرا-سه-بعدی

3. مدل پرده اداری زبرا سه بعدی

پرده اداری زبرا سه بعدی را می‌توان تلفیقی از پرده زبرا و پرده کرکره اداری فلزی دانست. پرده اداری زبرا سه بعدی به علت شفافیت و وضوح تصویری که دارد برای چاپ تصویر دلخواه یا لوگو شرکت انتخاب خوبی است.

4. مدل پرده اداری سیلوئت

نام دیگر پرده اداری سیلوئت همان زبرا سه بعدی است که کمی قبل‌تر درباره آن صحبت کردیم؛ این پرده فضای بسیار کمی را برای نصب اشغال می‌کند و به راحتی هم قابل شست و شوست. اگر ساختمان اداری و کاری شما در شهرهای بزرگ واقع شده است، خرید پرده‌ای که شست و شوی راحتی داشته باشد، مزیت محسوب می‌شود.

معرفی لوکس ترین و گرانترین انواع پرده های اداری

برای معرفی لوکس‌ترین و گران‌ترین انواع پرده های اداری باید به سراغ کرکره اداری چوبی برویم. هرچند که در طول این سال‌ها با توجه به محبوبیت بالای این پرده با تدابیر مختلفی که اندیشیده شده است، تولید این محصول به سمتی رفته که بتواند از نظر قیمتی با دیگر محصولات تقریبا برابری کند و پرده کرکره اداری چوبی هم در رقابت با دیگر محصولات، باقی بماند.

1. مدل پرده اداری کرکره چوبی

چوب از جذاب‌ترین و زیباترین عناصری است که از گذشته تا به حال همیشه مورد توجه بوده و بخش بزرگی از دکوراسیون داخلی هر فضایی را به خود اختصاص داده است. در این میان پرده اداری کرکره چوبی هم در کالیته‌های مختلف با انواع طرح رگه‌های چوب طبیعی و مصنوعی ارائه می‌شود که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد تا متناسب با سلیقه خود و دیگر اجزای موجود در دکوراسیون، انتخابی زیبا داشته باشید.

پرده-کرکره-چوبی-اداری
مزایای پرده شب و روز

2. مدل پرده اداری دو مکانیزم

پرده دابل شید یا همان شید دو مکانیزم ساختاری مشابه همان روپرده و زیر پرده قدیم و سنتی را دارد که حالا شکلی مدرن‌تر به خود گرفته است. لایه زیرین پرده شید است که بنا بر نیاز شما می‌تواند شید ساده، شاین یا بلک اوت باشد و لایه بالایی هم از تور است که هر دو لایه مکانیزمی کاملا جدا از هم دارند و مستقل از هم تنظیم می‌شوند.

جدول مقایسه انواع پرده های اداری

نام پرده

ویژگی های بارزرنج قیمتی
1.پرده اداری زبرا ساده– ظاهر جذاب و زیبا  ازمتری 450 هزار تومان
-امکان جمع کردن پرده در بالا مانند پرده های کرکره ای برای عبور بیش تر نور
 
-دوام و عمر زیاد
-نصب ساده و سریع
-راحتی نگهداری و شستشو
-امکان نصب به شکل برقی (ریموت کنترل)
-امکان رول شدن و تنظیم نور بدون نیاز به جمع کردن پرده
-تنوع زیاد در طرح های موجود
2. پرده اداری شید-قابلیت شستشوی آسان از متری 580 هزار تومان
-تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ
– امکان چاپ تصویر دلخواه بر روی پرده
-طول عمر و ماندگاری بالای پرده در محیط های مرطوب 
-قابلیت تنظیم نور محیط با بالا و پایین رفتن پرده به اندازه دلخواه
3. پرده اداری دو مکانیزم– اشغال فضای کم از متری 800 هزارتومان
-قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه
-کاربری ساده و راحت 
-جایگزین مناسب برای پرده های پارچه ای قدیمی
-قابل شستشو
-امکان تنظیم نور از صفر تا صد
-نصب آسان 
4. پرده اداری کرکره چوبی-قابلیت تنظیم نور  از متری یک میلیون نهصد و پنجاه هزار تومان
-حفظ حریم خصوصی 
-نگهداری و نظافت آسان 
-مقاوم در برابر تغییرات دمایی
-نصب آسان 
-امکان موتورایز کردن -قابلیت تعویض قطعات خراب‌ شده
5. پرده اداری سیلوئت-طول عمر بالا از متری 500 هزار تومان
-نصب آسان
-آنتی یو وی
-قابلیت ایجاد سایه و روشن
6. پرده اداری زبرا سه بعدی-وضوح تصاویر چاپ شدهاز متری 600 هزار تومان
– قابلیت ایجاد سایه و روشن
7. پرده اداری شید سان اسکرین-امکان عبور نور از بیرون به داخل از متری 850 هزار تومان
– امکان دید فضای بیرون در طول روز
-جلوگیری از ورود اشعه های مضر نظیر uv.
-ذخیره انرژی در طول شبانه روز
-ضد حریق و غیر قابل اشتعال 
   

8. پرده اداری شید بلک اوت

-دارای طرح و رنگ بسیار متنوع از متری 780 هزار تومان
-قابلیت چاپ تصویر بر روی دو طرف پارچه
-مقاوم در برابر نور خورشید و گرد و غبار
-دوام و طول عمر مناسب
-قابل شستشو
-صرفه جویی در مصرف انرژی
-عملکرد مناسب به عنوان عایق صدا
– عدم مزاحمت نور خورشید
9. پرده اداری لوردراپه-دوام و مقاومت بالا از متری 300 تومان
-زیبایی و کارایی
-ایجاد سایه و روشن
10. پرده اداری کرکره فلزی-اشغال فضای کمتر از متری 560 هزار تومان
-وزن کم
-حمل و نقل آسان
-با دوام
-قابلیت چاپ تصویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطمئن خرید کن (مشاوره رایگان)