خرید والان پرده؛ با کیفیت و ضمانت ویستا پرده

والان یا دکوری یکی از عناصر زینتی پرده‌­های خانگی است که جلوه و زیبایی پرده را بیشتر می­‌کند. برای خرید والان پرده، انتخاب پارچه‌ه­ای که جنس، طرح و رنگ آن هارمونی مناسبی در فضای دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کند حائز اهمیت است. ویستاپرده امکان دسترسی آسان به بروز­ترین مدل­­ پارچه­‌های ترک و ایرانی زیر را برای مشتریان فراهم آورده است.

  • پرده مخمل والان مدل شانل ساده و طرح دار؛
  • والان کتان(هازان) یکرو و دورو؛
  • والان حریر ساده، حریر آبرنگی، حریر نازلی و حریر طرح­دار گلدوزی شده؛
  • والان پارچه بلک اوت(ضد نور) در رنگ‌­های مختلف؛
  • والان ساتن براق و مات؛
  • والان پارچه ابریشم و گونی بافت؛
  • والان طرح دار پتینه و والان کتیبه‌ه­ای.
خرید پرده والان

خرید آنلاین والان پرده؛ مزایای خرید از ویستا پرده

  • امکان خرید حضوری و ثبت سفارش اینترنتی
  • حضور کارشناس به همراه نمونه پارچه‌­ها در منزل مشتری
  • اندازه‌گیری رایگان در تهران، ارسال رایگان به تمامی نقاط ایران
  • تنوع بالای پارچه‌­های ایرانی و خارجی

کیفیت بالا و قیمت مناسب ضامن ادامه همکاری ما با شماست.

نمونه کاهای ویستا پرده برای پرده والان

vista

شستشوی پرده والان

شستشوی تخصصی انواع پرده 

اندازه‌گیری پرده والان

بازدید رایگان از پروژه برای اندازه گیری دقیق پرده‌ها

پرده ویستا

تعمیرات انواع پرده مرکز تهران

تعمیرات انواع پرده اداری

 پرده والان؛ نکات مهم در هنگام خرید پرده والان

  سؤال خیلی از افراد این است که چطور بهترین و مناسب‌‌ترین نوع والان پرده را برای منزل خود خریداری کنیم. برای رسید ن به جواب این سؤال توجه به نکات زیر ضروریست.

1. انتخاب رنگ والان پرده

معمولا هنگام انتخاب رنگ مناسب برای والان پرده توصیه می‌­شود به یکی از دو روش زیر عمل کنید: 

  • رنگ والان را همرنگ با یکی از اجزای دکوراسیون خانه مانند فرش یا مبلمان انتخاب کنید.

  • رنگی متضاد نسبت به مبلمان و فرش انتخاب کنید و از رنگ­های خنثی برای فضای مدرن استفاده کنید.

2. انتخاب جنس والان پرده

 با توجه به محل نصب جنس متناسب با آن نیز باید خریداری شود. معمولا برای پذیرایی از جنس‌‌های رسمی مانند ابریشم و مخمل استفاده می‌‌شود. اما برای پرده اتاق خواب کودک یا آشپزخانه  حق انتخاب بیشتری دارید. همچنین برای فضاهای مختلف ترکیب رنگ متفاوتی نیز استفاده می‌‌شود.

پرده پذیرایی پنجره بزرگ

 3. انتخاب طرح والان

هنگام انتخاب نوع طرح والان، قانون کلی و ساده‌‌ای وجود دارد که در عین حال از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. چنانچه مبلمان طراحی پیچیده‌‌ای دارد، والان پرده باید ساده باشد و برعکس. طرح والان  پرده در مدل­های زیر قابل تنظیم است.

  • مدل والان ریزشی؛

  • مدل والان کمربندی رفلت دار؛

  • مدل والان لیفه‌­ای؛

  • مدل والان چهارچین.

4. جلوگیری یا اجازه‌‌‌‌ی ورود نور

برخی افراد قصد دارند برای جلوگیری از ورود نور شدید به داخل خانه، از والان پرده‌‌ استفاده کنند که دارای آستر است این کار از تغییر رنگ خود والان هم جلوگیری می‌‌کنند. این امر مناسب خانه‌‌هایی است که آفتاب به شدت وارد منزل می‌‌شود اما اگر چنین نیست باید مقداری نور خورشید حتما وارد منزل شود که از لحاظ بهداشتی و سلامت بسیار تأکید شده است پس نوع بدون آستر را خریداری کنید

5. میزان فضای در دسترس جهت خرید پرده والان

در صورتی که فضای کلی خانه و پنجره‌‌ها کوچک است و قصد دارید بزرگ‌‌تر نشان دهید باید میله‌‌ی پرده را تا جایی که می‌‌شود بالا برده و به زیر سقف برسانید و والان پرده را نیز یکدست تا پایین نصب کنید و کف آن با زمین چسبیده باشد و عرض آن نیز ۲ تا ۲ و نیم برابر عرض پنجره‌‌ها باشد.

قیمت والان یک طرفه

والان یک طرفه برای پنجره‌­هایی که عرض آن از 3 متر کمتر باشد مناسب است. قیمت والان یک طرفه به انتخاب پارچه توسط مشتری و همچنین متراژ پرده­ای که نیاز است تا مدل والان مورد نظر اجرا شود بستگی دارد. والان یک طرفه معمولا در اتاق خواب مورد استفاده قرار می­گیرد و برای زیبایی بیشتر والان می­توانید از دو مدل پارچه مختلف استفاده نمائید.

پرده والان دار

قیمت والان دوطرفه

پارچه‌­های والان دوطرفه معمولا از بین پارچه‌­های مخمل، ساتن و حریر انتخاب می‌­شوند. برای جلب توجه والان دوطرفه از اکسسوری‌­هایی که به والان دوخته می‌­شود نیز می­توان استفاده کرد. قیمت والان دو طرفه با پارچه‌های ایرانی که کیفیت متوسطی دارند پایین­تر است. پارچه والان دو طرفه باید از تراکم بالایی برخوردار باشد و در برابر نور خورشید و شستشوی بافت پرده آسیب نبیند.

چشمات‌رو به بقیه بازار ببند!
لذت خرید پرده کیفیت بالا، با قیمت مناسب
قضاوت با شما!

والان پرده چیست

والان یکی از بخش‌های زینتی پرده است که زیبایی آن را بیشتر می­‌کند. نصب والان برای پرده اجباری نیست و بستگی به سلیقه شما دارد. اگر خانه شما کوچک است برای پرده از والان استفاده نکنید. اما اگر سالن پذیرایی شما بزرگ است و دوست دارید از والان پرده استفاده کنید، این متن به شما کمک خواهد کرد. والان­های پرده پارچه­هایی ضخیم­تر از پرده اصلی هستند که بخشی از پرده و پنجره را می‌­پوشانند. این والان­ها علاوه بر زیبایی، نقص­ها و ایرادات احتمالی پنجره یا پرده را هم از نظر دور نگه می‌دارند.

اگر والان پرده به خوبی و درستی انتخاب شود، می‌­تواند هماهنگ خوبی با مبلمان شما برقرار کند و دکوراسیون منزل تان را زیباتر نماید. والان پرده هم می­‌تواند قسمت بالای پرده و هم دو طرف راست و چپ (و یا یک طرف) آن را پوشش دهد. اگر والان پرده را برای بالای آن در نظر دارید باید بدانید که والان در حالت استاندارد باید یک ششم طول پرده را بپوشاند. همانطور که گفته شد مدل­های والان پرده گوناگون هستند؛ این مدل­ها شامل مدل والان دو طرفه و یا یک طرفه، مدل والان پلیسه ای، مدل والان شال گردن، مدل والان کتیبه، مدل والان بالونی و دیگر مدل ها هستند.

والان چیست؟
مدل والان جدید پذیرایی

مدل والان پرده (انواع والان پذیرایی)

 برای انتخاب والان پرده پذیرایی بهتر است به مبلمان منزل و همچنین دیزاین و دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی توجه نموده و متناسب با آنها، بهترین و شیک­ترین والان را انتخاب نمایید. استفاده از والان برای پرده در این بخش از منزل، زیبایی و جذابیت خاصی به پرده می­بخشد و می­تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که ترجیح می­دهند فضای منزل شان دارای دکوری شیک و کلاسیک باشد. در انتها در انتخاب و خرید والان پرده بسیار دقت به خرج دهید تا در تمام طول سال از کیفیت و عملکرد آن راضی باشید.

مدل جدید والان پذیرایی؛ والان پرده پذیرایی

جدیدترین مدلی که برای والان پرده در فضاهای مدرن مورد استقبال قرار گرفته، دکور ریزشی و دکور لیفه­ای هستند. این دو مدل به صورت پلیسه­ای دوخته می­شوند و با پارچه­های ساده و طرح­دار مخمل و ساتن زیبایی بیشتری دارند.

والان پذیرایی

برای انتخاب درست والان پذیرایی بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • رنگ والان پرده باید متفاوت تر از لایه آستر انتخاب شود؛
  • عرض والان پذیرایی نباید از یک متر بیشتر شود؛
  • ترجیحا از والان دو طرفه در اتاق پذیرایی استفاده شود؛

مدل والان جدید پذیرایی

استفاده از پارچه­های طلاکوب و پارچه­های پتینه­ای مخمل و ساتن که در طرح ­های مختلف در مجموعه ویستاپرده قابل سفارش هستند جزء مدل والان جدید پذیرایی هستند.

والان طلایی

والان طلایی برای دکوراسیون هایی که طیف­ رنگی کرم در آن­ها وجود داشته باشد استفاده می­شود. پیشنهاد ما انتخاب والان طلایی با پارچه ساتن و مخمل است. والان طلایی با پارچه ساتن باعث ایجاد نشاط و شادابی در منزل می­شود. در صورت انتخاب رنگ طلایی برای مدل والان پرده از طرح­های ساده انتخاب کنید.

پذیرایی مدل والان کتیبه‌ای

پرده پذیرایی به همراه مدل والان کتیبه­ای برای دکوراسیون­های مدرن و کلاسیک گزینه مناسبی هستند و در ابعاد مختلف نیز تولید می­شوند. جنس کتیبه­ها از چوب یا رزین بوده و نمای زیبایی به پرده می­دهد.

 مدل والان مخمل

از پارچه مخمل در پرده­ پذیرایی به عنوان والان و  در پرده­های پانچی به عنوان رویه استفاده می­شود. پارچه های مخمل در دو نوع پارچه ضد نور(بلک اوت) و ساده موجود بوده. مدل والان مخمل با ضخامتی که دارد تا حد زیادی مانع ورود نور به پذیرایی می­شود.

والان پذیرایی
مدل والان جدید

 مدل والان یک طرفه مخمل

در صورتی که قصد دارید از والان یک طرفه مخمل در اتاق خواب استفاده کنید از پارچه بلک اوت مخمل که 100 درصد جلوی ورود نور به اتاق را می­گیرند گزینه مناسبی هستند. استفاده از این مدل پارچه موجب ایجاد آرامش و تاریکی در می­شود.

والان مخمل ساده

مدل والان مخمل ساده از محبوب­ترین پارچه­ها جهت استفاده برای والان است که در طیف رنگی گستره­ای موجود است. در زمان انتخاب والان مخمل ساده اگر تمایل داشتید از ترکیب دو رنگ نیز می­توانید استفاده کنید.

مدل والان مخمل جدید

انتخاب درست مدل برای والان پرده تاثیر بسزایی در زیبایی اتاق پذیرایی دارد. برای انتخاب مدل والان مخمل جدید از پارچه­ مخمل پتینه طلاکوب که هارمونی جذابی با حریر سیم دوزی شده دارد استفاده کنید.

مدل والان مخمل ساده

پارچه مخمل ساده در طیف رنگی گسترده­ای در بازار موجود است. مدل والان مخمل ساده و مخمل شانل در دو کیفیت مختلف ایرانی و ترک قابل سفارش هستند. پارچه­های خارجی از تراکم بافت بیشتری برخوردار هستند و سنگین­تر هستند، و قیمت بالاتری نسبت به پارچه‌های ایرانی دارند.

مدل والان مخمل یک طرفه

قبل از تزئین پنجره با مدل والان مخمل یک طرفه حتما به عرض پنجره توجه کنید. عرض والان نباید از حد استاندارد بیشتر شود. مدل والان مخمل با دکوری سایه که در کنار آن اجرا می­شود زیباتر می­شود.

مدل والان مخمل حاشیه دار

پارچه­های حاشیه دارکه طرح آن­ها بعضا به صورت آماده یا توسط مشتری انتخاب می­شوند به لبه پارچه دوخته می­شوند. در واقع حاشیه والان به عنوان اکسسوری پرده محسوب می­شود که به دلخواه مشتری بر روی والان مخمل ساده اجرا می­شود. قیمت مدل والان مخمل حاشیه دار از مدل­های ساده بالاتر است. برای اینکه لایه آستر(حریر) و والان مخمل با هم ست شوند حاشیه پرده را همرنگ حریر انتخاب کنید. قابل ذکر است که برای پارچه حریر طرح دار به هیچ عنوان از مدل والان مخمل حاشیه دار استفاده نکنید.

مدل والان مخمل دو رنگ

در پنجره­هایی که عرض آن از 4 متر بیشتر باشد استفاده از مدل والان مخمل دو رنگ موجب جلب توجه بیشتر در فضای پذیرایی می­شود. در این مدل معمولا از ترکیب والان طرح دار و ساده استفاده می­شود. والان طرح دار به عنوان رویه و والان ساده به عنوان سایه دکوری که رنگ آن باید متضاد باشد استفاده کنید.

والان مخمل سبز

ترکیب حریر سفید با والان مخمل سبز که به صورت  پرده پانچی یا پرده پلیسه­ای اجرا می­شود مناسب برای مکان­هایی با سبک دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک است.

والان طلایی

 والان مخمل نسکافه ای

انتخاب والان مخمل نسکافه­ای برای منازلی که رنگ مبلمان و فرش  قهوه­ای یا کرم باشد بسیار هوشمندانه است و پرده جلو و نمای زیبایی به اتاق پذیرایی می‌­بخشد.

مدل والان برای پنجره کوچک

برای پنجره­هایی که عرض آن­ها از یک متر و نیم کوچک‌تر است ترجیحا از پرده­‌های والان دار استفاده نکنید. پیشنهاد ما برای مدل والان برای پنجره­های کوچک استفاده از پرده رومن است.

والان پنجره کوتاه

اما اگر به هر دلیل اصرار بر استفاده از والان برای پنجره کوتاه را دارید از پرده­های طرح دار فانتزی استفاده نمائید.

ویستا پرده به صورت تخصصی بر روی فروش انواع پرده منزل و پرده اداری همچون پرده شید، پرده کرکره ای، پرده کرکره چوبی فوکوس کرده است؛ ارسال سریع و بی واسطه، قیمت رقابتی با تضمین کیفیت 3 ساله به پاس اعتماد شما عزیزان از ماست. جهت مشاوره رایگان و خرید کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول در خصوص والان پرده

والان پرده اتاق خواب: از پرده والان­دار یک طرفه و دو طرفه می­توان برای اتاق خواب استفاده کرد.

والان پرده اتاق آشپزخانه: برای انتخاب والان پرده آشپزخانه از پارچه­هایی که قابلیت شستشو آسان دارند استفاده کنید.

والان پرده اتاق پذیرایی: برای اتاق پذیرایی از پرده والان­دار طرح دار و ساده با پارچه­های مخمل، ساتن و حریر استفاده کنید.

دوخت والان معمولا به صورت پلیسه‌­ای و پانچی انجام می­‌شود. نحوه نصب والان پرده و مدل دادن به آن بنا بر سلیقه مشتری بوده و معمولا به صورت والان ریزشی اجرا می‌­شود.

نمونه کاهای ویستا پرده برای پرده والان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطمئن خرید کن (مشاوره رایگان)