شستشوی پرده در تهران به صورت تضمینی و قیمت مناسب

مجموعه ویستا پرده ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی مرتبط با پرده در تهران:

  • شستشو و خشک‌شویی پرده‌­های پارچ‌ه­ای با ضمانت عدم آسیب به بافت و رنگ پرده؛
  • بازکردن پرده و نصب مجدد آن بعد از شستشو؛
  • شستشوی پرده زبرا و شیدرول، پرده کرکره‌­ای، پرده لوردراپه و پرده­‌های اداری؛
  • دوخت و تعمیرات تخصصی پرده.

نحوه درست شستشوی پرده علاوه بر پاکیزگی و درخشان شدن پرده­، از آسیب به بافت پارچه جلوگیری می­‌کند. همچنین استفاده از مواد شوینده سازگار با پارچه موردنظر در هنگام شستشو، از رنگ پارچه محافظت می‌­کند. در صورت نیاز و بنا بر در خواست مشتریان محترم، تعمیر یا تعویض یراق آلات پرده مانند چوب پرده، گیربکس و سایر موارد نیز پذیرفته می­‌شود.

شستشوی پرده در تهران
شستن پرده به همراه نصب و جمع آوری

خدمات ویستا­­پرده جهت شستشوی انواع پرده در تهران

  • اعزام کارشناس مربوط به محل پروژه جهت بازکردن پرده؛
  • تعیین قیمت بر اساس نوع خدمات درخواستی مشتری؛
  • شستشو و خشکشویی پرده ظرف مدت دو روز کاری؛
  • نصب پرده توسط نصاب حرفه­‌ای؛
vista

شستشو پرده 

شستشوی تخصصی انواع پرده پذیرایی، اداری و…

اندازه‌گیری پرده پذیرایی

بازدید رایگان از پروژه برای اندازه گیری دقیق پرده‌ها

پرده ویستا

تعمیرات پرده مرکز تهران

تعمیرات انواع پرده توسط متخصصین ویستا پرده

شستشوی پرده در بازار تهران با چه قیمتی ارائه می­‌شود؟

قیمت شستشوی پرده در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد و در هنگام بازدید پروژه توسط کارشناس مبلغ آن مشخص می­‌شود، از جمله این موارد عبارتند از:

  • جنس پارچه؛
  • متراژ پرده مورد نظر؛
  • مواد شوینده­ مخصوص؛
  • دستگاه­‌هایی که مورد استفاده قرار می­‌گیرد.
چرا شستشوی پرده‌ها اهمیت دارد؟

چرا شستشوی پرده ­ها اهمیت دارد؟

نظافت و تمیز بودن منزل باعث ایجاد نشاط و زیبایی می­‌شوند. پرده‌­­ها از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی به حساب می‌­­روند که پوششی برای پنجره‌­ها هستند که بخش زیادی از هویت بصری یک محیط را به خود اختصاص می‌­دهند. علاوه بر این شستشوی به موقع و منظم پرده باعث دوام و حفظ زیبایی پرده می­‌شود.

آلودگی هوا و تاثیر آن بر زمان شستشوی پرده در تهران چگونه است؟

گرد و غبار موجود در هوای تهران باعث شده تا زمان شستشوی پرده در تهران کوتاه‌­تر شود. در صورتی که گرد و غبار ناشی از آلودگی هوا بر روی پرده نشسته باشد بهتر است از دستگاه بخارشوی خانگی برای رفع و پاک‌سازی پرده اقدام نمائید. توجه داشته باشید که شستشوی بیش از حد پرده به بافت پرده آسیب می‌­زند.

بهترین زمان شستشوی انواع پرده چه زمانی است؟

اسفند ماه به‌دلیل نزدیکی به فصل بهار و فصل پاییز بهترین زمان برای شستشوی پرده هستند. اسفند ماه به دلیل خانه تکانی و آمادگی برای سال جدید و دورهمی‌­های خانگی زمان مناسبی برای شستشوی پرده است. همچنین بعد از طی 6 ماه و فرارسیدن فصل پاییز زمان خوبی برای نظافت پرده می‌­باشد.

نحوه شستشوی صحیح پرده

اگر شستشوی پرده­ به طرز نادرست انجام شود موجب آسیب به پارچه یا کم شدن دوام آن می‌­شود. در هنگام شستشو پرده به هیچ عنوان از مواد شوینده قوی استفاده نکنید. حتی الامکان سعی کنید از آلوده شدن پرده به چربی جلوگیری کنید. پس از شستشو پرده را با حرارت ملایم اتو کنید. از شستشوی دستی پرده پرهیز کنید. قبل از شستشو حتما گیره­‌های پرده را باز کنید.

بهترین روش شستشوی انواع پرده چیست؟

پایه و اساس روش شستشوی انواع پرده یکسان بوده و مهم‌ترین نکته آن استفاده از مواد شوینده مخصوص به همان پارچه می‌­باشد.

شستشوی پرده های خاص

شستشوی پرده های خاص

دغدغه اصلی افرادی که قصد شستشوی پرده‌­های خاص منزل یا محیط کار خود را دارند، آسیب به بافت یا رنگ یا هر گونه تغییر در پرده می‌­باشد. در وهله اول، مجموعه ویستاپرده ضمانت عدم هر گونه آسیب به پرده را به مشتریان می‌­دهد.

شستشوی پارچه­‌های گران‌قیمت ایتالیایی و خارجی که در اغلب موارد با اکسسوری‌­های پرده نظیر ثرمه، ریشه و نوار لبه‌­های خاص اجرا شده اند، از حساسیت بالاتری نسبت به پارچه­‌های معمول برخوردار است.

شستن پرده به همراه نصب و جمع‌آوری

شستن پرده به همراه نصب و جمع آوری

مجموعه ما صفر تا صد مراحل مورد نیاز برای شستشوی پرده در تهران را انجام می­دهد. جداسازی یا بازکردن پرده­های پارچه ای از چوب پرده و نصب مجدد آن پس از فرآیند شستشو نیز توسط نصاب متخصص انجام می­شود.

شستن پرده های ابریشمی

چنانچه قصد شستن پرده­‌های ابریشمی منزل خود را دارید توصیه می­‌کنیم حتی الامکان خودتان این کار را انجام ندهید، و از خدمات مراکز تخصصی پرده شویی در تهران استفاده نمائید. پرده‌­های ابریشمی ساده و طرح دار که به عنوان دکوری اجرا می‌­شوند باید با مواد شوینده مخصوص شست شو شوند تا از آسیب به بافت و رنگ پارچه جلوگیری شود.

شستشوی پرده های مخمل

شستشوی پرده های مخمل

پارچه مخمل محبوب ترین پارچه برای استفاده در پرده پذیرایی، پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب است. برای شستشوی پرده مخمل ترک و ایرانی که در مدل­های ساده، طرحدار، مخمل طلا کوب، مخمل پتینه و مخمل چاپی که در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می­گیرند رعایت نکات زیر لازم است:

  • برای مدل­های طلاکوب استفاده از مواد شوینده مخصوص الزامی است؛
  • برای شستشوی پرده مخمل چاپی از شوینده­های قوی استفاده نکنید؛
  • به هیچ عنوان پرده مخمل به صورت دستی شسته نشود.

شستشوی پرده ­پلیسه

شستشوی پرده پلیسه

پرده­هایی که دوخت آن­ها به صورت پلیسه­ای باشد معمولا از جنس حریر بوده و دارای رنگ روشن مانند سفید یا شیری هستند. رنگ روشن پرده حریر موجب شده است که لکه­های کوچک نیز بر روی زیبایی و نمای پرده تاثیر گذار باشند. شستشوی پرده پلیسه­ که به عنوان پرده آشپزخانه مورد استفاده قرار می­گیرد و در معرض آلودگی به چربی ناشی از پخت و پز است حائز اهمیت است. توصیه می­کنیم پرده آشپزخانه در طول سال حداقل 2 بار شسته شود تا آلودگی به رنگ پارچه آسیب نزند.

شستشوی پرده تور

شستشوی پرده تور

پرده­های تور دارای بافت هندسی و یکسانی هستند و در صورت شستشوی نادرست، زیبایی خود را از دست می­دهند. در شستشوی پرده تور نباید پارچه مورد کشش قرار بگیرد. این مورد در صورت شستشوی دستی پرده رخ می­دهد.

شستشوی پرده لوردراپه

خدمات شستشوی پرده در تهران

در ابتدا برای شستشوی پرده لوردراپه اسلت­های پرده باید از ریل جدا شوند. همچنین زنجیر­های پرده و وزنه­های آن که تیغه­های عمودی را به یکدیگر متصل کرده اند باید کنار گذاشته شوند. پارچه پرده­های لوردراپه در 2 نوع پلی استر و نخ پنبه تولید می­شوند و بعضا بر روی آن طرح نیز چاپ می­شود.

شستشوی پرده چوبی

شستشوی پرده چوبی

همان طور که از نام پرده کرکره چوبی پیداست، متریالی که جهت ساخت این مدل پرده مورد استفاده قرار می­گیرد چوب طبیعی است. چوب در برابر رطوبت و آب مقاومت کمی دارد و رنگ خود را از دست می­دهد. خدماتی که در زمینه پاکیزگی یا شستشوی پرده چوبی در مجموعه ویستاپرده ارائه می­شود در واقع استفاده از اسپری­ها و شوینده­های مختص چوب است. همچنین در صورت وجود لک بر روی بدنه تیغه­ها، محل مورد نظر با اسپری همرنگ خود پرده پوشش داده می­شود. این کار تاثیر بسزایی در زیبایی مجدد پرده چوبی دارد.

سوالات متداول در خصوص شستشوی پرده در تهران

مهمترین نکات شستشوی پرده

از شستشوی پرده با دست پرهیز کنید و متناسب با حجم و ابعاد پرده از ماشین لباسشویی خانگی یا صنعتی که توسط مراکز تخصصی شستشوی پرده در تهران در دسترس هستند بهره‌مند شوید.

در صورتی که پرده خاک آلود باشد یا لکه‌­های جزئی بر روی آن نشسته باشد می­‌توانید از دستگاه بخار شوی استفاده کنید.

بله. مجموعه ویستاپرده تمامی مراحل اعم از بازکردن، شستشو و خشکشویی و نصب مجدد پرده را انجام می­دهد. در صورت نیاز و بنابر درخواست مشتری تعمیرات نیز پذیرفته می­‌شود.

مجموعه ما به هیچ عنوان از مواد شوینده نامناسب استفاده نمی‌­کند و برای هر جنس پارچه از مواد شوینده متناسب با همان پارچه استفاده می‌­گردد.

  • ضمانت­‌های لازم برای حسن انجام کار و جلوگیری از آسیب به بافت یا رنگ پارچه پرده‌­های گران‌قیمت و خاص به مشتری محترم داده می‌­شود.

مطمئن خرید کن (مشاوره رایگان)