پرده شید آشپزخانه

پرده شید آشپزخانه به عنوان پرده­ای با مکانیزیم حرکتی بالارو و پایین رو پوششی مناسب برای حفظ حریم خصوصی آشپزخانه بشمار می­رود. مدل شید آشپزخانه در تنوع بالایی از رنگ و طرح قابلیت تولید دارد و متناسب با سبک دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک سازگار است.

جهت ارسال رایگان کاتالوگ محصولات و مدل‌های پرده شید آشپزخانه کافی‌ست با شماره زیر تماس بگیرید.

پرده شید اشپزخانه
پخش ویدیو

آیا پرده زبرا برای آشپزخانه مناسب است؟

بله، پرده زبرا به دلیل ساختار پارچه و مکانیزم حرکتی آن از مناسب‌­ترین مدل­‌های پرده جهت استفاده در آشپزخانه می‌­باشد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. قبل از اینکه به بررسی ویژگی‌­های پرده زبرا بپردازیم در نظر داشته باشید که فضای آشپزخانه محلی برای طبخ غذاست. به همین دلیل در انتخاب طرح و رنگ آن دقت لازم را انجام دهید.

نمونه مدل‌های پرده شید آشپزخانه

مدل شید آشپزخانه سان اسکرین

پرده شید اشپزخانه، چه جنسی دارد؟

جنس اغلب پارچه­‌های پرده آشپزخانه مدل شید، ترکیبی از نخ و پلی استر است. تراکم بالای بافت پارچه که ارتباط مستقیمی با ضخامت آن دارد، نشان دهنده کیفیت پرده شید آشپزخانه است.
همچنین پارچه­‌های با تراکم بالا از طول عمر و مقاوت بیشتری نیز در برابر شستشو برخوردار هستند.

چشمات‌رو به بقیه بازار ببند!
لذت خرید پرده کیفیت بالا، با قیمت مناسب
قضاوت با شما!

مدل شید آشپزخانه

امروزه به دلیل آپارتمانی شدن منازل مسکونی، آشپزخانه منازل به نوعی با فضای آشپزخانه ادغام شده­اند. این موضوع اهمیت انتخاب پرده مناسب برای آشپزخانه را دوچندان کرده است.
از طرفی فضای آشپزخانه مکانی برای طبخ غذا و فعالیت روزانه بانوان است. از این رو مدل شید آشپزخانه باید متناسب با ویژگی­های گفته شده انتخاب شود تا علاوه بر حفظ حریم خصوصی، پاسخگوی نیازهایی همچون تنظیم نور ورودی، قابلیت شستشو و نظافت آسان، نصب سریع و آسان، طول عمر بالا باشد.
در ادامه با معرفی مدل­های مختلف پرده شید و بررسی ویژگی هر یک از آن­ها پیشنهادها مناسبی خدمت­ارائه خواهیم کرد.

مدل شید آشپزخانه ساده

پرده شید ساده جزء مدل­های مقرون به صرفه به حساب می­آید و مناسب فضای مدرن است. در صورتی که آشپزخانه منزل شما دارای 2 پنجره در کنار یکدیگر است از خرید این مدل پرده آشپزخانه خودداری نمائید.

مدل شید آشپزخانه BLACK OUT

اگر قصد دارید در طول شبانه روز به طور کامل از ورود نور خورشید جلوگیری کنید استفاده از پرده شید بلک اوت که دارای تنوع رنگی بالایی نیز می­باشد انتخاب مناسبی برای شما است.

مدل شید آشپزخانه تصویری

استفاده از پرده مدل شید آشپزخانه تصویری که امکان چاپ تصویر دلخواهتان را برای شما فراهم می­کند انتخابی مناسب برای ایجاد تنوع در فضای آشپزخانه است. تصاویر گل، منظره و طبیعت برای فضای آشپزخانه انتخاب مناسبی می­باشد.

مدل شید آشپزخانه سان اسکرین

در پرده شید سان اسکرین آشپزخانه با درصد­هایی که هر پرده دارد میزان نور ورودی و دید شما نسبت به بیرون مشخص می­شود. این مدل پرده برای ساکنین طبقات بالای ساختمان انتخاب مناسبی محسوب می­شود. استفاده از این مدل برای آشپزخانه­هایی که از ساختمان ­روبرو دید دارند توصیه نمی­شود.

مدل شید آشپزخانه دابل

بهترین گزینه برای پرده آشپزخانه پرده دابل شید یا پرده دو مکانیزم است. این مدل پرده تمام نیازهای شما از یک پرده برای آشپزخانه را فراهم کرده و زیبایی منزل شما را دوچندان می­کند.  

مزایای خرید پرده شید آشپزخانه از ویستا پرده

  • اندازه­‌گیری رایگان به همراه مشاهده نمونه پارچه­ها در منزل مشتری
  • خرید بدون واسطه از تولید کننده با قیمت مناسب
  • ضمانت یراق آلات مصرفی به مدت دو سال
  • تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ
  • تولید در ابعاد دلخواه مشتری

پاسخ به سوالات متداول در خصوص پرده شید آشپزخانه

قیمت پرده شید آشپزخانه حدودا از مبلغ 400 هزار تومان شروع می­شود و متناسب با طرح و کیفیت پارچه­های ایرانی و ترک قیمت آن اقزایش می­یابد.

بله، تمامی مدل­های پرده شید آشپزخانه با دو مکانیزم برقی(کنترل با ریموت) و دستی قابلیت تولید دارند.

با شماره تماس 09308279110 تماس گرفته و پس از مشاوره با کارشناسان مجموعه مراحل ثبت سفارش حضوری یا اینترنتی خود را انجام دهید.

حدودا 3 تا 5 روز کاری زمان تحویل و نصب پرده­ شید به طول می­‌انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطمئن خرید کن (مشاوره رایگان)