انواع مدل های پرده زبرا

مدل های پرده زبرا
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اگر به دنبال خرید پرده برای منزل یا محیط کار هستید، مدل ­های پرده زبرا با طیف گسترده­ای از رنگ و قابلیت ­هایی مانند چاپ تصویر دلخواه، تنظیم نور ورودی، نصب سریع و آسان به صورت سقفی و دیواری، شستشوی آسان پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. شرکت ویستاپرده تولید کننده جدیدترین مدلهای پرده اداری و منزل زبرا با پارچه­ های ایرانی و ترکی است که محصولات خود را با ضمانت 2 ساله خدمت مشتریان گرامی عرضه می­ کند.

انواع مدل های پرده زبرا

در ادامه به شناخت انواع پرده زبرا خواهیم پرداخت و این مدل پرده را از دیدگاه­های مختلف مانند مکان استفاده، مزایا و معایب، مکانیزم حرکتی و مهمترین موارد و سوالات در مورد خرید پرده زبرا را بررسی خواهیم کرد.

مدل پرده­ زبرا ساده

مدل پرده­ زبرا ساده

پر کاربردترین و ارزان­ترین مدل از میان مدلهای پرده زبرا، پرده زبرا ساده یا تک رنگ است که در 50 رنگ مختلف تولید می ­شود.
مدل پرده زبرا ساده در مجموعه ویستاپرده در 2 نوع با پارچه­ های ایرانی و پارچه ترک تولید می­شوند و قابل استفاده برای تمامی مکان­ها اعم از قسمت های مختلف منازل مسکونی مثل اتاق خواب و آشپزخانه، دفاتر اداری، مراکز تجاری را دارد.

 

مدل پرده­ زبرا پلیسه

مدل پرده­ زبرا پلیسه

مدل پرده زبرا پلیسه­ای که معمولا در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می­گیرد در 2 دسته پلیسه بلند و پلیسه کوتاه طبقه بندی می­شود.

مدل پرده زبرا طرح دار

تنوع مدل پرده زبرا طرح دار شامل موارد زیر است:

  • پرده زبرا گلدوزی و سرمه­دوزی شده: از این مدل پرده در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب استفاده می­کنند و بر روی پارچه آن گل­های رنگی به صورت نقش برجسته وجود دارد.
  • پرده زبرا طرح چوب: پرده زبرا طرح چوب را می­توان مناسب­ترین مدل پرده زبرا برای آشپزخانه معرفی کرد. انتخاب پرده زبرا طرح چوب موجب ست شدن رنگ کابینت­ یا میزناهارخوری با پرده می­شود.

مدل های پرده زبرا ترکیبی

پرده زبرا ترکیبی یا پرده زبرا طرح هایلایت به مدل­هایی گفته می­شود که از چندین تنالیته رنگی نزدیک به هم تشکیل شده اند و زیبایی فوق­العادی به منازل مسکونی می­دهد.

مدل جدید پرده زبرا سیلوئت

پرده زبرا سیلوئت که ساختار متفاوتی نسبت به پرده زبرا­های معمولی دارد معمولا به صورت چاپی مورد استفاده قرار می­گیرند و قابلیت تنظیم نور ورودی نیز دارند. مدل جدید پرده زبرا سیلوئت مناسب آشپزخانه و اتاق خواب کودک و نوجوان است.

مدل های پرده زبرا سه بعدی جدید

طرح جدید پرده زبرا سه بعدی

پرده زبرا سه بعدی جدیدترین مدل پرده زبرا موجود در بازار است که امکان چاپ عکس طبیعت، عکس کودک و لوگوی شرکت بر روی آن وجود دارد. پرده زبرا سه بعدی از تور و پارچه­‌های افقی تشکیل شده است.

انواع مدل های پرده زبرا متناسب با محیط منزل

تنوع بسیار بالای مدلهای پرده زبرا موجب شده تا مشتریان در انتخاب پرده برای قسمت­های مختلف منزل سردرگم شوند. در ادامه راهنمایی­هایی به منظور انتخاب مدل پرده خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

مدل زبرا برای اتاق خواب

مهم­ترین موضوع برای انتخاب مناسب مدل پرده زبرا اتاق خواب سلیقه شخصی فرد صاحب اتاق است. اگر قصد جلوگیری کامل و 100 درصدی از ورود نور به اتاق خواب را دارید می­توانید از پرده زبرا بلک نیز استفاده کنید.

مدل زبرا برای اتاق خواب1

زبرا اتاق خواب11

زبرا اتاق خواب10

زبرا اتاق خواب9

زبرا اتاق خواب8

زبرا اتاق خواب7

زبرا اتاق خواب6

زبرا اتاق خواب5

زبرا اتاق خواب4

زبرا اتاق خواب3

زبرا اتاق خواب2

زبرا اتاق خواب

 

مدل زبرا برای آشپزخانه

برای انتخاب مدل زبرا برای آشپزخانه حتما به مواردی مانند مقاومت بالای پرده در برابر شستشو توجه کنید. چراکه پرده آشپزخانه در مجاورت آلودگی با مواد مختلف و چربی می­باشد. از موارد دیگری که باید به آن توجه کنید انتخاب پرده زبرا با قابلیت باز و بسته کردن درب پنجره آشپزخانه است.
آشپزخانه محیطی برای طبخ غذا بوده و نباید مانعی برای خروج بوی حاصل از پخت و پز وجود داشته باشد. بداین منظور می­توانید از پرده زبرا رودری استفاده کنید که بر روی فریم پنجره نصب می­شود.

زبرا آشپزخانه5

زبرا آشپزخانه6

زبرا آشپزخانه3

زبرا آشپزخانه4

زبرا آشپزخانه1

زبرا آشپزخانه2

 

مدل زبرا برای اتاق کودک

والدین همواره به دنبال ایجاد محیطی شاد متناسب با روحیه فرزندان خود هستند. انتخاب مدل پرده زبرا چاپی با طرح­های کارتونی دخترانه و پسرانه همواره انتخاب مناسبی برای اتاق کودک است.

زبرا کودک1

زبرا کودک11

زبرا کودک8

زبرا کودک9

زبرا کودک10

زبرا کودک6

زبرا کودک7

زبرا کودک4

زبرا کودک5

زبرا کودک2

مدل زبرا برای اتاق کودک

مدل زبرا برای اتاق کودک

 

مدل پرده زبرا برای پذیرایی

اتاق پذیرایی فضایی برای دورهمی­های خانوادگی و میهمانی می­باشد پس اهمیت بالایی دارد. اگر به دنبال ایده­ای مناسب برای مدل پرده زبرا برای پذیرایی هستید پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از پرده زبرا و پرده پانچی است.
ترکیب این دو مدل پرده زیبایی منحصر به فردی به فضای پذیرایی داده و نور مورد نیاز جهت روشنایی منزل را نیز فراهم می­کند.

زبرا پذیرایی1

زبرا پذیرایی2

زبرا پذیرایی3

زبرا پذیرایی4

زبرا پذیرایی5

زبرا پذیرایی6

زبرا پذیرایی7

مدل های پرده زبرا با هدف تبلیغاتی

اگر برای دفاتر اداری یا مراکز تجاری به دنبال پرده چاپی با طرح لوگو یا محصولات خود هستید پیشنهاد ما استفاده از مدلهای پرده زبرا چاپی است. استفاده از پرده پرده زبرا با هدف تبلیغات موجب جلب توجه بصری مشتریان به کسب و کار شما می­شود.

نمونه پرده زبرا؛ مدل سه بعدی

با مشاهده تصاویر نمونه پردهای زبرا مدل سه بعدی می­توانید کیفیت چاپ و وضوح رنگ محصولات تولید شده در مجموعه ویستاپرده را مورد بررسی قرار دهید.

نمونه پردهای زبرا؛ مدل چاپی

پرده­های زبرا چاپی در انواع مختلفی مانند پرده زبرا 5 سانتی و 2 سانتی تولید می­شوند که معمولا پیشنهاد ما استفاده از پرده زبرا 2 سانتی است.

انواع پرده زبرا از لحاظ مکانیزم

  1. پرده زبرا تک مکانیزم
  2. پرده زبرا دو مکانیزم( شب و روز)

مدل پرده زبرا تک مکانیزم

این مدل از یک پارچه دولایه تشکیل شده است که به صورت بالارو و پایین رو حرکت می­کند و قابلیت تنظیم نور نیز دارد.

مدل پرده زبرا دو مکانیزم (یا شب و روز)

در پرده­های زبرا دو مکانیزم از دو لایه پرده مجزا از یکدیگر استفاده می­شود. لایه آستر از پارچه فلت و لایه رویه از پرده زبرا 2 سانتی تشکیل شده است. هر دو لایه پرده درون یک قاب قرار دارند ولی به صورت مجزا قابلیت تنظیم در حالت دلخواه را دارند.

پاسخ به سوالات متداول

مدل پرده زبرا، بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

مواردی که باید هنگام انتخاب مدل به آن توجه کنید شامل:

  • دکوراسیون داخلی محلی که قرار است پرده نصب شود
  • سلیقه شخصی
  • مکانیزم حرکتی پرده جهت سهولت در استفاده و تنظیم نور

جدیدترین مدل های پرده زبرا چه طرح هایی هستند؟

پرده زبرا طرح هایلایت که با ترکیب رنگی­ بالا تولید می­شود جزئ جدیدترین مدلهای پرده زبرا است.

برای چاپ لوگو، کدام مدل های پرده زبرا را پیشنهاد می کنید؟

پرده زبرا دو سانتی، پرده زبرا سیلوئت و پرده زبرا سه بعدی به دلیل ساختاری که دارند گزینه­های مناسبی برای چاپ لوگو هستند.

کدام مدل های پرده زبرا برای محیط­های اداری مناسب است؟

پرده زبرا ساده با رنگ­های سفید، مشکی و رنگ­های خنثی مثل طوسی مناسب­ترین گزینه برای فضاهای اداری، سازمان های دولتی و شرکت­ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطمئن خرید کن (مشاوره رایگان)