خرید پرده دابل شید؛ مناسب شب و روز

اگر قصد دارید از قابلیت تنظیم نور ورودی به اتاق، به هر میزان که به آن نیاز دارید بهره­مند شوید و حتی به صورت کامل از ورود نور به اتاق جلوگیری کنید انتخاب پرده دابل شید، یا همان پرده دومکانیزم شب و روز بهترین گزینه برای پوشش پنجره­‌های آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی، محیط‌­های رسمی و اداری است. پرده شید شب و روز از دولایه پارچه آستر و رویه که به صورت کاملا مجزا از هم تنظیم می­شوند تشکیل شده است.

نمونه کارهای ویستا پرده برای پرده دابل شید

مزایای خرید پرده دابل شید از ویستاپرده

  • اندازه‌گیری رایگان، امکان مشاهده نمونه پارچه‌­ها در منزل مشتری
  • تنوع بالای محصولات در مدل­‌های طرح دار نقش برجسته و ساده
  • امکان خرید حضوری با مراجعه به دفتر مجموعه ویستاپرده
  • قابلیت تولید در ابعاد دلخواه مشتری
  • ارسال رایگان به تمامی نقاط ایران

پاسخ به سوالات متداول در خصوص پرده کرکره فلزی

شستشوی پرده دبل شید با آب و مواد شوینده معمولی قابل انجام است. ضمنا شستشوی پرده در تهران نیز جزء خدمات مجموعه ویستاپرده است.

برای عرض پرده در صورتی که پنجره دارای فرورفتگی باشد از مقدار مورد نظر 2 سانتی متر کم می­شود. برای پنجره­های معمولی از هر دو سمت 5 سانتی متر متر به جهت پوشش کامل پنجره با پرده اضافه می­شود.

تمامی خدمات مرتبط با پرده دابل شید شب و روز که شامل تولید، نصب، تعمیرات و شستشو است توسط مجموعه انجام می­شود.

پارچه آستر دارای نراکم بافت بالا بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. کیفیت لایه تور یا حریر بالا بوده و در برابر شستشو مقاومت مناسبی دارند.

پرده دابل شید

پرده دابل شید چیست؟

پرده دبل شید یا دو مکانیزم (double shade)، پرده هایی هستند که در آنها دو پرده به‌صورت مجزا در کنار هم قرار می گیرند و مکمل یکدیگر هستند. در این مدل هر دو پرده با زنجیر و مکانیزم اختصاصی خود بالا و پایین میشوند که پرده زیرین همان پرده شید می باشد. پارچه این پرده ها از جنس پلی استر است و میتواند حالت سایه ایجاد نموده و مانع دید از بیرون گردد.

جنس پرده ای که در جلوی کار قرار می گیرد معمولا از پارچه های پرده های تور و حریر است و با توجه به دارا بودن طیف وسیعی از طرح و رنگ های مختلف با هر نوع سلیقه ای سازگار می باشد و زیبایی خاصی را به خانه و یا محل کار شما میبخشد. شما میتوانید از آن بعنوان پرده پذیرایی، پرده اتاق خواب، پرده آشپزخانه و اتاق کودک و دفتر کار خود استفاده نمایید.

مکانیزم پرده دابل شید چگونه است؟

پرده دابل شید از دو لایه پارچه ساده و طرح دار تشکیل شده است. هر دو لایه درون یک قاب قرار گرفته‌­اند ولی از دو رول مجزا برخوردار هستند و تنظیم هر کدام از لایه‌­ها به صورت دلخواه انجام پذیر می‌­باشد.
لایه آستر یا زیرین پرده دابل شید از پارچه ساده با تنوع رنگی بالا  تولید می­شود تا از ورود نور مازاد خورشید جلوگیری کند. جنس لایه رویه از تور بوده و طرح دار استفاده است.

پرده تصویری اتاق خواب دخترانه

قیمت دابل شید

قیمت پرده دابل شید در حال حاضر از 800 هزار تومان شروع می شود. قیمت پرده دابل شید با توجه به مدل انتخاب شده توسط مشتری مشخص می­‌شود و پارچه‌­های پرده دابل شید دارای 2 نوع پارچه ایرانی و پارچه ترک هستند. نکته قابل توجه در مورد قیمت پرده شب و روز این است که لایه آستر قیمت پایین تری از لایه رویه که از جنس تور است دارد.

در صورتی که به عنوان پرده اداری قصد خرید انواع پرده را نیز دارید از تخفیفات ویژه‌ی ویستا پرده می توانید استفاده کنید.

چشمات‌رو به بقیه بازار ببند!
لذت خرید پرده کیفیت بالا، با قیمت مناسب
قضاوت با شما!

ویژگی پرده دابل شید

از ویژگی‌­های منحصر به فرد پرده دابل شید، یا پرده شب و روز دومکانیزم می­توان به مناسب بودن این مدل پرده برای منازل مسکونی آپارتمانی که معمولا متراژ کمی دارند اشاره کرد. در منازل مسکونی آپارتمانی معمولا آشپزخانه و پذیرایی با یکدیگر ادغام شده اند و روشنایی مورد نیاز منزل توسط پنجره­‌های آشپزخانه تامین می­شود. تنها گزینه مناسبی که بتواند علاوه بر مناسب بودن برای آشپزخانه، زیبایی سالن پذیرایی را نیز فراهم کند پرده دابل شید می­باشد.

مدل پرده آشپزخانه
پرده تصویری اتاق خواب دخترانه

پرده دابل شید، از چه جنسی می­باشد؟

تور پرده دابل شید را میتوانید از انواع تور های ساده ، کلاسیک ، مدرن و … که دارای طرح و رنگ بندی متنوعی می باشد انتخاب نمایید. آستر این مدل هم پارچه شید است و شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون محیط ساده و یا طرحدار (چاپی) انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که در هنگام روشنایی (روز) می توانید با پایین آوردن تور حداکثر بهره را از لحاظ نورگیری داشته باشید همچنین در هنگام شب میتوانید با پایین آوردن آستر پرده (پارچه شید) مانع دید محیط از بیرون باشید.

مقایسه پرده دابل شید با زبرا

پرده زبرا، پرده شید و پرده دابل شید ، پرده‌هایی زیبا و مدرن هستند که می‌توانند زیبایی خاصی به منزل شما بدهند. زمانی که شما قصد خرید پرده را دارید با کلی انتخاب مواجه می‌شوید که شاید کمی انتخاب را برای شما سخت کند. 

در این قسمت به مهم‌ترین تفاوت‌های مدل پرده دابل شید و زبرا می‌پردازیم.

مقایسه پرده دابل شید با زبرا؛ 1) ساختار و جنس زبرا و شید

زبرا از دولایه‌ی پارچه و تور تشکیل‌شده است ولی مدل پرده دابل شید از یک لایه پارچه ساده یا طرح دار تشکیل شده است.

مقایسه پرده دابل شید با زبرا؛ 2) کنترل مقدار نور

زبرا قابلیت تنظیم نور دارد، به‌طوری که شما می‌توانید به مقدار دلخواه نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملاً جلوی ورود نور را بگیرید، اما پرده‌ دابل شید به دلیل یکپارچه بودن آن، این قابلیت را در خود ندارد.

مقایسه پرده دابل شید با زبرا؛ 3) قابلیت شستشو

هر سه مدل پرده زبرا، شید و دابل قابل شستشو هستند. راه شستشوی پرده در تهران، این است که کافی است پرده را از بست خارج کنید و آن را با آب و کف بشویید.

مقایسه پرده دابل شید با زبرا؛ 4) قابلیت جمع و بسته شدن

این سه مدل پرده قابلیت جمع شدن به‌صورت دستی و موتوری را دارند. شما میتوانید برای سهولت بیشتر در استفاده از این پرده ها از موتورهای کنترلی ساده و یا هوشمند استفاده کنید. موتورهای هوشمند، قابلیت کنترل شدن بوسیله گوشیهای اندرویدی را دارند و برای هوشمند سازی خانه های مدرن امروزی به آنها نیاز خواهید داشت.

این پرده قابلیت نصب ریموت ۸ کانال را دارا می باشد و شما به راحتی با نصب موتور هوشمند تا ۸ پرده را از طریق ریموت کنترل کنید.

پرده‌شید دستی : پرده هایی که با زنجیر یا طناب به صورت مکانیکی قابل استفاده می‌باشد.

پرده‌شید برقی : پرده هایی که یا با ریموت کنترل و یا با سیستم هوشمند قابل استفاده هستند.