مدل پرده اتاق خواب ساده و شیک

مدل پرده اتاق خواب جدید
آنچه در این مطلب خواهید خواند:

اتاق خواب یکی از فضاهایی است که زمان های استراحت و آسودگی در آن جا سپری می شود. به همین علت دیزاین و دکوراسیون این فضا بسیار حائز اهمیت است. پرده اتاق خواب یکی از عناصر مهم در شکل گیری دکوراسیون داخلی اتاق خواب می باشد. در این نوشتار، قصد داریم در مورد مدل پرده های جدید اتاق خواب ساده و مدل پرده های جدید اتاق خواب 2020  توضیح دهیم.

مدل پرده های جدید اتاق خواب ساده

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهبهترین مدل پرده اتاق خواب ، لاکچری ترین و گرانترین آن ها نیست. بلکه اندازه ترین و متناسب ترین مدل، بهترین است. پردهای ساده و شیک اتاق خواب امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است .در انتخاب رنگ پرده مخصوصا برای اتاق خواب باید دقت زیادی کنید، زیرا رنگ ها تاثیر زیادی در میزان آرامش فضای داخلی شما دارد، برای فضایی مانند اتاق خواب انتخاب رنگ های ملایم و آرامش بخش بسیار مناسب است.برای خانه های کوچک انتخاب پرده های مخملی یا ضخیم و رنگ تیره اصلا گزینه مناسبی نیست و همچنین پرده های گلدار هم نمی تواند گزینه خوبی برای خانه های کوچک باشد و هرچه پرده ساده تر و روشن تر باشد شیک تر است. مدل پرده تیره جلوی تابیدن نور به فضای خانه را گرفته و فضا دلگیر و تاریک می شود پس برای خانه های خود و به خصوص اتاق خواب از مدل پرده رنگ روشن استفاده کنید.

شما باید با توجه به شرایط زیر اقدام به انتخاب پرده نمایید.

  • ابعاد و اندازه پنجره های اتاق خواب
  • میزان نور ورودی به فضا
  • میزان دیدی که از بیرون به اتاق وجود دارد
  • مساحت اتاق خواب
  • خلوتی یا شلوغ بودن اتاق خواب

معرفی انواع مدل پرده های جدید اتاق خواب 2020

پرده حریر

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهپرده حریر یکی از انواع پردهای ساده و شیک اتاق خواب است. با این تفاوت که افراد گاهی پردهای ساده حریر را به عنوان پرده اصلی اتاق خواب و گاهی اوقات به همراه والان و لایه رویی استفاده می نمایند. توجه کنید که اگر فضای اتاق خواب شما شلوغ است، از مدل پردهای ساده حریر استفاده کنید تا هم نور خوبی به فضا وارد شود و هم از دید بیرون به داخل جلوگیری نمایید.

مدل پرده های جدید اتاق خواب ساده فانتزی

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهاتاق خواب برای کودکان و نوجوانان فضایی است که تنها برای خواب محسوب نمی شود. در واقع اتاق مطالعه و کار نیز به حساب می آید. پس افراد، زمان زیادی را در اتاق خواب می گذرانند. لذا طرح پرده اتاق خواب بسیار مهم است. اکثر کودکان و نوجوانان ترجیح می دهند پرده های فانتزی جدید برای اتاق خواب خود انتخاب کنند. حتی خیلی از بزرگسالان نیز برای ایجاد تنوع و جذابیت اتاق، از پرده های فانتزی با جنس های مختلف استفاده می نمایند.

مدل پرده های جدید اتاق خواب ساده والان دار

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهبنا بر مساحت اتاق، طرح پرده نیز مشخص می شود. مثلا اگر فضای اتاق ساده تر و خلوت تر و از مساحت خوبی نیز برخوردار باشد، معمولا از پرده های لوکس همراه با والان برای این پرده ها استفاده می گردد. یعنی اگر اتاق خواب شما بزرگ است می توانید از مدل پرده والان دار استفاده کنید. والان اتاق خواب اگر با آگاهی و هنرمندی انتخاب شود، می تواند تاثیر زیادی در زیبایی اتاق خواب داشته باشد. در ادامه تصاویری از والان پرده اتاق خواب جدید را مشاهده می کنید.

مدل پرده پانچی

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهبرای اتاق های کوچک بهتر است از پرده های ساده یا مدل پرده پانچ استفاده کنید.

انتخاب انواع پرده اتاق خواب بسته شخص استفاده کننده

انتخاب انواع پرده اتاق خواب بسته به اینکه مورد استفاده چه کسی باشد، مدل دکوراسیون و پرده های مختلفی را شامل می شود. بسته به روحیه شخص استفاده کننده اتاق خواب و ساعاتی که در آنجا حضور دارد، مدل و جنس و رنگ پرده می تواند متفاوت باشد.

پرده اتاق خواب دخترانه

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهاتاق خواب دخترانه معمولا سرشار از حس لطافت همراه با رنگ های گرم و ملایم مانند صورتی و بنفش است. پرده اتاق خواب دخترانه نیز در شکل گیری این فضا تاثیر به سزایی دارد. معمولا برای اتاق خواب از پرده های سبک تر جدید با طرح های گلدار و رنگی استفاده می کنند. جنس پرده نیز معمولا حریر یا ساتن است که به شکل فانتزی بر روی پنجره قرار می گیرد. البته ذکر این نکته ضروری است که کودکان تا سن مشخصی درک کاملی از فضا ندارند. لذا پرده اتاق دخترانه هم باید با توجه به عملکرد آن انتخاب شود. به طوری که نور زیاد وارد فضا نشده و هم چنین در دست و پای کودک نباشد و مزاحم بازی و حرکات او نگردد.

پرده اتاق خواب پسرانه

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهپسران از روحیه جسورتر و سخت تری نسبت به دختران برخوردارند. بسته به سن و سال پسران و اینکه در کدام طیف سنی قرار دارند، می توان اجزای دکوراسیون اتاق آن ها اعم از پرده را انتخاب نمود. مثلا اگر اتاق برای پسر نوجوان باشد، می بایست از پرده های عملکردی تر برای این فضا استفاده نمود. مثلا ما برای اتاق خواب دخترانه از پرده های سبک تر و لطیف تر جدید با رنگ های شاد و ملایم استفاده می کنیم اما همین پرده برای اتاق پسرانه می تواند از جنس های ضخیم تر با رنگ های تیره تر نیز به کار رود.

پرده اتاق  خواب کودک

مدل پرده های جدید اتاق خواب ساده اتاق کودک همان طور که بالاتر اشاره کردیم، در عین دارا بودن طرح و رنگ کودکانه باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد. برای مدل پرده اتاق خواب کودک معمولا از پرده های ساده تر با طرح های کودکانه جدید برای استفاده می شود. امروزه پرده های زبرا نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است زیرا هم عملکرد آن ساده تر است و هم می توان طرح های انتخابی و مورد علاقه کودک را بر روی آن چاپ نمود. بسیاری از افراد نیز هستند که هنوز همان پرده های ساده را برای اتاق کودک ترجیح می دهند. در این زمینه باید بگوییم انواعی مانند پرده پانچی نیز بسیار استفاده راحت و ظاهری شکیل دارد.

پرده اتاق خواب جدید عروس

مدل پرده های جدید اتاق خواب سادهیک زوج وقتی برای اولین بار می خواهند در خانه ای سکونت داشته باشند بخصوص در روزهای اولیه زندگی مشترک، به موضوع انتخاب پرده بسیار اهمیت می دهند. خصوصا مدل پرده اتاق خواب عروس اهمیت زیادی دارد. لذا تناسب این پرده با دکوراسیون اتاق خواب می تواند جلوه خوبی ایجاد کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطمئن خرید کن (مشاوره رایگان)