اهدای فضای مدرن و لوکس با پرده کرکره چوبی

اگر به دنبال ایجاد فضایی لوکس و کلاسیک در محیط کار، منازل مسکونی و خانه‌­های ویلایی هستید، بدون شک بهترین انتخاب برای شما خرید پرده کرکره چوبی است. پرده کرکره چوبی تولید شده در مجموعه ویستاپرده در عرض‌­های 25 و 50 میلی‌متری با 2 درجه کیفی ایرانی و خارجی تولید می‌­شود. همچنین امکان هوشمند سازی پرده و کنترل از راه دور توسط ریموت نیز بر روی تمامی مدل‌­ها وجود دارد. قیمت پرده­ کرکره چوبی به دلیل نوع متریال آن از سایر پرده‌­ها بالاتر بوده و مجموعه ما تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای مشتری فراهم آورده است. جهت مشاوره جهت انتخاب انواع پرده، همچون پرده کرکره فلزی و چوبی کافی‌ست با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

کرکره چوبی

نمونه کارهای ویستا پرده برای پرده چوبی

سوالات متداول در خصوص پرده کرکره چوبی

امکان تولید پرده کرکره چوبی در تمامی ابعاد برای پنجره‌­های مختلف بسته به نیاز مشتری وجود دارد. رنگ‌های پر طرفدار پرده چوبی عبارتند از رنگ چوب، سفید و مشکی.

قیمت کرکره چوبی بر اساس مترمربع محاسبه می­‌شود و بستگی به انتخاب مشتری دارد. در حال حاضر هر متر مربع آن برابر 1.950.000 تومان می‌باشد.

می­توانید با شماره ­تماس 09308279110 ارتباط برقرار نموده و مراحل خرید پرده کرکره چوبی انجام دهید.

این پرده مناسب دکوراسیون داخلی منازل و اماکن تجاری و اداری است. این مدل به عنوان پرده اداری، دارای ویژگی‌های زیر است:

عدم نیاز به شستشو نگهداری و نظافت آسان، دوام و طول عمر بالا، امکان تنظیم دلخواه نور و میزان دید از میان پرده، قابلیت جمع شدن به صورت کامل برای دریافت حداکثری نور، قیمت مناسب نسبت به سایر پرده‌های کرکره‌ای، دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع مناسب با سلیقه مشتریان، قابل استفاده در مکان‌های مسکونی، اداری، تجاری، آشپزخانه است.

این پرده معمولا با دو ابعاد تیغه ۲۵ میل و ۵۰ میل عرضه می‌شوند که مانند دیگر حالتهای کرکره‌ای دارای طناب یا زنجیری برای باز و بسته کردن پرده و تنظیم میزان نور می‌باشند. علاوه بر امکان استفاده از ریموت کنترل نیز در این نوع پرده وجود دارد. اینکه از چه نوع تیغه ای برای مدل پرده کرکره چوبی پنجره استفاده شود کاملا بسته به نظر مشتری دارد.

تنها تفاوت پرده چوبی ۵ سانتی با ۲٫۵ سانتی عرض بیشتر تیغه‌های آن است که از نظر ظاهری پهن‌تر و بدلیل وزن اضافه‌تر مناسب برای پنجره‌های کوچکتر می‌باشد.

این پرده ها در طرح ها و رنگ های طبیعی چوب موجود هستند و همچنین جنس چوب استفاده شده نیز دارای تنوع است. شما می‌توانید با انتخاب میان طرح ها و رنگ‌های مختلف و همچنین جنس چوب دلخواه خودتان اقدام به خرید پرده کرکره چوبی نمایید.

مدل Super view  پرده کرکره چوبی (محصول ویژه)

این مدل پرده کرکره چوبی به طور اختصاصی توسط مجموعه ویستاپرده عرضه می­شود و تمامی متریال آن از بهترین نوع چوب و یراق آلات خارجی درجه یک تشکیل شده است. 

همواره پیشنهاد ما برای انتخاب عرض تیغه‌­های پرده کرکره چوبی استفاده از مدل 50 میلیمتری است زیرا که زیبایی بیشتری دارند و تفاوت قیمت زیادی هم با مدل 25 میلیمتری ندارند. همچنین به جهت زیبایی بیشتر می­توانید از نوار پهن قیطان که به صورت عمودی در پرده استفاده می‌­شوند بهره‌­مند شوید. جهت مشاوره برای انتخاب بهتر و خرید پرده کرکره اداری می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

پرده کرکره چوبی برقی

مزایای خرید پرده کرکره ای چوبی از ویستاپرده

  • بازدید رایگان از پروژه به همراه اندازه گیری پنجره‌­ها؛
  • حضور کارشناس مجموعه در محل پروژه جهت مشاهده مدل­‌های مختلف؛
  • امکان خرید حضوری با مراجعه به دفتر مجموعه؛
  • ارسال رایگان به تمام نقاط ایران؛
  • استفاده از موتورهای Samfy فرانسه و P.K برای برقی کردن پرده کرکره چوبی.

قیمت پرده کرکره چوبی

پرده چوبی از اسلیت‌­هایی که به صورت افقی بر روی هم قرار می‌­گیرند تشکیل می­‌شود و در بالای آن نیز قاب پرده وجود دارد. قیمت پرده کرکره ای چوبی بر اساس متر مربع محاسبه می­‌شود و نوع مدل انتخابی توسط مشتری نیز در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. همان طور که گفته شد قیمت پرده چوبی، به علت طبیعی بودن چوب از پرده کرکره فلزی بالاتر است.

ویژگی­ پرده چوبی کرکره ای

پرده‌های چوبی از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به کرکره فلزی از قیمت بالاتری برخوردار هستند، این پرده‌ها جزو بهترین پرده‌های بازار می‌باشند، برخی از ویژگی‌های پرده کرکره چوبی به قرار زیر است

  • نصب و جداسازی آسان
  • اکوستیک بودن طبیعی
  • قابلیت کنترل میزان نور وارد شده و سایه روشن کردن
  • ⁦⁩قابل شستشو و تمیز کردن راحت ⁦⁩
  • مناسب برای شرکت‌ها و مکان های اداری و منازل
  • امکان نصب میان شیشه های دوجداره (پارتیشن و P.V.C)
  • این پرده ها می تواند حریم خصوصی افراد و محیط را حفظ کنند. کرکره‌ها با حالت های مختلف میتواند تنظیم شود، در برخی از این حالت این امکان وجود دارد که محیط داخل از بیرون کمتر دیده شود یا اصلاً دیده نشود
قیمت پرده کرکره چوبی
چشمات‌رو به بقیه بازار ببند!
لذت خرید پرده کیفیت بالا، با قیمت مناسب
قضاوت با شما!
کرکره چوبی برای اتاق کار

1) اکوستیک بودن طبیعی

از مزایای این نوع پرده می‌توان به اکوستیک بودن طبیعی این پرده اشاره کرد و به دلیل طبیعی بودن اجزا تشکیل دهنده آن تابستان‌ها خنک و در زمستان محیطی گرم و دلچسب را مهیا می‌سازد.

2) قابلیت کنترل میزان نور

کرکره چوبی بدلیل سیستم کنترلی مجهز امکان تنظیم نور را در هر محیطی میسر می‌سازد. پنجره‌های آشپزخانه به جهت اینکه تقریبا اندازه کوچکتری نسبت به سایر پنجره‌های منزل دارد می‌تواند گزینه مناسب برای” پرده کرکره چوبی ”باشد. این نکته را باید توجه کرد که هر چقدر پنجره بزرگتر باشد، پرده نیز سنگین‌تر شده و بالا و پایین کردن آن نیز دشوار می‌باشد.

 

کنترل پرده کرکره چوبی

شما به دوصورت می‌توانید مدل پرده کرکره چوبی را کنترل کنید

  • کنترل پرده کرکره چوبی به وسیله طناب:

شما پرده را می‌توانید با استفاده از زنجیری که کنار پرده است می‌توانید کنترل کنید. لازم به ذکر است هنگام سفارش، می‌توانید طرفی که می‌خواهید زنجیر باشد را انتخاب نمایید.

  • کنترل پرده به وسیله ریموت:

در این روش، شما با استفاده از یک ریموت، پرده را می‌توانید از فاصله کنترل کنید، توجه داشته باشید که بابت ریموت کنترلی هزینه و قیمت نهایی بالاتر خواهد رفت.

کرکره چوبی سفید

نمونه کارهای اجرایی ویستا پرده برای پرده کرکره چوبی