مرکز فروش کرکره فلزی

ویستا پرده یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع پرده کرکره فلزی است. در این مجموعه پرده های کرکره فلزی در عرض‌­های 16، 25 ،50، 70 میلیمتری در طرح‌­ها و رنگ­‌های مختلف موجود است.
این پرده مناسب برای مکان‌­های رسمی و اداری، مراکز تجاری، بیمارستان، استخر، حمام و منازل مسکونی‌ست. مجموعه ویستاپرده بسته به کاربری و فضای شما بهترین مدل پرده کرکره چوبی و فلزی را به شما پیشنهاد می‌دهد. جهت مشاوره رایگان هم اکنون تماس بگیرید.

نمونه کارهای اجرایی پرده کرکره ای فلزی

خرید پرده کرکره ای

خرید مستقیم از مرکز فروش پرده کرکره فلزی ویستا برای شما مزایای زیر را به همراه دارد:

  • بازدید و اندازه­‌گیری رایگان به همراه مشاهده مدل­‌ها در محل پروژه؛
  • تحویل به موقع سفارش‌ها و ارسال رایگان به تمامی نقاط ایران؛
  • امکان خرید حضوری با مراجعه به دفتر مجموعه ویستاپرده؛
  • تخفیف و ارائه خدمات پس از فروش ویژه برای مشریانی که حجم خرید بالایی دارند؛
  • سابقه همکاری با ادارات و سازمان­های دولتی و خصوصی.

 قیمت پرده کرکره فلزی

 
قیمت کرکره فلزی آلومینیومی وابسته به سیستم ساخت پرده، عرض تیغه‌­های پرده، مدل و رنگ اسکلت متفاوت است.
قیمت پرده کرکره فلزی از متری 570 تا 900 هزارتومان متغییر است.
 

پاسخ به سوالات متداول در خصوص پرده کرکره فلزی

کرکره فلزی به صورت درون قاب پنجره یا بیرون از قاب پنجره اندازه گیری می­شود و بر روی دیوار یا سقف نصب می­شود.

پرده کرکره فلزی قابلیت استفاده در تمامی مکان­ها از جمله فضاهای اداری و رسمی را دارد.

بله،  امکان چاپ لوگو و تصویر بر روی پرده وجود دارد.

خیر، برای نظافت پرده کرکره فلزی از آب و مواد شوینده معمولی استفاده کنید.

بله، تمامی خدمات مرتبط با پرده کرکره فلزی که شامل طراحی، تولید، نصب، تعمیر و شستشوی پرده است توسط مجموعه انجام می­شود.

مقاومت پرده­ کرکره فلزی بستگی به عرض تیغه­های آن دارد. همچنین گزینه مناسبی برای محیط­های آزمایشگاهی است. ضمنا پیشنهاد ما برای محیط­های آزمایشگاهی پرده شید بیمارستانی با پارچه آنتی باکتریال است.

پرده کرکره فلزی در عرض­های 16،25،50،70 میلیمتری قابل تولید است.

خیر، پرده کرکره فلزی دارای مدل­های طرح دار نظیر پرفراژ، متالیک، طرح چوب، دایره­ای می­باشد.

با خرید پرده کرکره ای فلزی به چه ویژگی هایی دست پیدا می کنید؟

پرده کرکره های فلزی نسبت به پرده های پارچه ای مزایای بسیاری دارند.

  • قابلیت تنظیم نور ورودی به ساختمان
  • تمیز کردن راحت و آسان تنها با یک دستمال
  • جمع و جور بودن و اشغال فضای بسیار کم
  • نصب بسیار آسان 
  • قیمت پرده فلزی
  • این پرده بیشتر در مکان‌هایی چون رستوران‌ها،کافی شاپ‌، مغازه‌ها و … مورد استفاده قرار میگیرد
  • همه این فاکتورها سبب شده است تا بعنوان پرده اداری در بسیاری از ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار بگیرد.
پرده مطب کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی؛ انتخابی مدرن، کاربردی و مقرون به صرفه برای پنجره های شما!

پرده های کرکره فلزی به شما امکان می دهند تا میزان نور ورودی به اتاق را به طور دقیق کنترل کنید و حریم خصوصی خود را حفظ کنید. نصب و نگهداری این نوع پرده ها آسان است و می توان از آنها در مکان های مختلف مانند اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه، حمام، ادارات، شرکت ها، و مراکز تجاری استفاده کرد.
در ادامه ویژگی ها، مزایا، معایب و کاربرد این پرده را ذکر کرده ایم تا با خصوصیات این پرده بیشتر اشنا شوید.

پرده کرکره فلزی چیست؟

پرده های فلزی نوعی پرده آلومینیومی با اسلت های افقی (تیغه های فلزی) هستند. این نوع پرده به دلیل ماندگاری بالا، تنوع رنگ و طرح و نظافت آسان، انتخابی محبوب برای منازل و ادارات است. پرده های کرکره فلزی به دلیل مقاومت بالا و امکان پارتیشن بندی محیط های فلت، یکی از محبوب ترین مدل های پرده اداری نیز محسوب می‌شوند.

پرده ای کرکره فلزی به طور کلی در ابعاد تیغه های متنوع 16، 22، 25، 50 و 75 میلیمتری در بازار در تنوع رنگی بالا موجود می باشند.

مکانیزم پرده کرکره فلزی

مکانیزم اینگونه پرده ها به خاطر تیغه هایش افقی است. امکان سایه روشن شدن و تنظیم زاویه دید نو را به مصرف کننده میدهد.

کنترل پرده کرکره فلزی

به علت وجود میله و بند تعبیه شده در کرکره های فلزی ، براحتی می توان نور ورودی به ساختمان را کنترل کرد. در هنگام بسته بودن تیغه ها ، کاملا جلوی عبور نور گرفته خواهد شد و همینطور از حریم شخصی شما و دیده شدن محیط از خارج ساختمان محافظت خواهد کرد

کاربردهای پرده کرکره فلزی

  • منازل: زیبایی و کارایی این پرده ها، آنها را به انتخابی مناسب برای تمام نقاط منزل از جمله اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و حمام تبدیل کرده است.
  • محیط های اداری: پرده های کرکره فلزی به دلیل کنترل دقیق نور و حریم خصوصی، گزینه ای ایده آل برای ادارات و شرکت ها هستند.
  • مکان های تجاری: رستوران ها، کافی شاپ ها، مغازه ها و سایر اماکن تجاری از دیگر فضاهایی هستند که پرده های کرکره فلزی در آنها کاربرد فراوان دارند.

مزایای پرده کرکره فلزی

  •  قیمت مناسب پرده کرکره فلزی

این محصولات نسبت به سایر موارد مشابه قیمت پایین تری دارند و حتی به جرئت میتوان گفت که کرکره های فلزی ساده نه تنها ارزانترین نوع کرکرها هستند بلکه میتوان آن را جزو ارزانترین پرده ها دسته بندی کرد.

  • تنوع بسیار بالا کرکره فلزی

این محصول دارای تنوع بالایی می باشد. بطوریکه علاوه بر این که به دو صورت تیغه های ۲۵ میل و ۱۵ میل میباشد ، هر تیغه دارای تنوع رنگی بالایی (حدود ۱۵ رنگ) است که میتوان با هر دکور و سلیقه ای هماهنگ و ست شود. از این نوع پرده به صورت گسترده در محیط های اداری و تجاری هم نوع ۲۵ میل و هم نوع ۱۶ میل استفاده میشود.همچنین امکان سفارش پرده کرکره فلزی با ترکیب دو یا چند رنگ به دلخواه مشتری نیز وجود دارد.

  • قابلیلت پارتیشن بندی

از این پرده های میتوان به عنوان پرده برای پارتیشن های دو جداره استفاده نمود.بداین منظور از کرکره های فلزی ۱۶ میلی متری استفاده می شود.نحوه کنترل پرده در صورت نصب در میان پنجره های دو جداره با حالت های دیگر متفاوت میباشد و کنترل پرده در حالت دلخواه به صورت ولومی انجام می شود. 

  • قابلیت سایه روشن شدن پرده فلزی

این پرده ها نیز مانند سایر کرکره ها میتواند هم‌سایه و روشن شود (به وسلیه باتوم تنظیم) و هم با کمک نخی که در کنار آن قرار داد بالا و پایین می شود علاوه بر این در مناطقی که رطوبت دارد نیز از این محصولات می توان استفاده نمود و مشکلی بابت زنگ زدگی ندارند.

معایب پرده کرکره فلزی چیست؟

  •  پرده های کرکره فلزی نسبت به پرده هاي پارچه اي آسيب پذير تر بوده و با هر ضربه ، تيغه هاي پرده كركره خميده شده و يا حتي امكان شكستگي در اسلت ها وجو دارد كه براي ترميم و تعمير آن بايد به متخصص مراجعه كنيد.
  • بدليل سطح ساف و افقي ، تيغه هاي پرده كركره محل خوبي براي تجمع گرد و غبار بوده و در مدت زمان كمي بايد نظافت و شستشو داده شود.

پرده کرکره فلزی: انتخابی مدرن، کاربردی و مقرون به صرفه برای پنجره های شما!

پرده مطب کرکره فلزی 16 میل

خرید پرده کرکره ای فلزی با سیستم های متنوع

  • سیستم ساده: قابل استفاده برای پنجره­های معمولی؛
  • سیستم Privacy(حریم خصوصی): حفاظت کامل و 100 درصدی از ورود نور؛
  • سیستم (Side Guide): مانع تکان خوردن پرده در زمان باز و بسته شدن در و پنجره؛
  • سیستم دو جداره ولومی: مناسب برای پارتیشن­های اداری و نصب درون پنجره­های دوجداره.

“توضیحات کامل هر یک از سیستم­های ساخت در ادامه بیان شده است”

  • خرید پرده کرکره فلزی سیستم ساده

مناسب برای پنجره ­های معمولی که در اغلب مکان­ها وجود دارد و  در بیش از 100 رنگبندی مختلف موجود است، ضمنا قابلیت چاپ لوگو یا تصویر دلخواه نیز بر روی این  مدل پرده وجود دارد.

  • خرید پرده کرکره فلزی سیستم (Side Guide)

در سیستم ساید گاید، پرده کرکره فلزی بر روی فریم در یا پنجره نصب می­شود و توسط 2 کابل که در طرفین پرده وجود دارد از تکان خوردن پرده در هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می­شود. از مزیت ­های منحصر به فرد دیگر پرده کرکره فلزی ساید گاید می­توان به طولانی شدن عمر پرده و جلوگیری از آسیب­های احتمالی که به سبب برخورد با کنارهای پرده به‌وجود می­آید اشاره کرد. در این سیستم از پرده کرکره فلزی با اسلیت­های 16 و 25 میلیمتری استفاده می­شود.

  • خرید پرده کرکره فلزی سیستم Privacy (حریم خصوصی)

این مکانیزم مناسب مکان­هایی است که قصد دارند 100 درصد از ورود نور به اتاق جلوگیری کنند و در فضاهایی مانند اتاق کنفرانس، گالری­های عکاسی کاربرد دارد.

  • خرید پرده کرکره فلزی سیستم دو جداره ولومی

پرده پارتیشن در بین پنجره­های دوجداره قرار می­گیرد و از طریق سیستم ولومی یا غلتکی که در قسمت بیرونی پارتیشن­های چوبی و فلزی قرار می­گیرند سایه روشن کردن پرده انجام می­شود. برای پرده پارتیشنی معمولا از پرده کرکره آلومینیومی 16 میلیمتری استفاده می­شود.

نصب کرکره فلزی به چه صورت انجام می‌شود؟

نصب پرده کرکره فلزی (Venetion blind) توسط پایه­‌های مخصوص آن به سقف کاذب یا معمولی، دیوار و بر روی فریم پنجره و در امکان‌پذیر است. نصب سریع و آسان از مزیت­های پرده کرکره فلزی است. قابل ذکر است خدمات نصب پرده در تهران و کرج جرء خدمات مجموعه ویستاپرده است.

لوازم مورد نیاز برای نصب پرده کرکره فلزی

  • پایه­‌های مخصوص پرده کرکره آلومینیومی
  • دریل، پیچ گوشتی، پیچ و رول پلاک
  • پیچ سرمته (جهت نصب بر روی فریم)
کرکره فلزی

روش اندازه گیری و نصب پرده کرکره فلزی

در اندازه­‌گیری و اجرای سیستم‌­های مختلف پرده کرکره آلومینیومی از شیوه مخصوص به همان سیستم تولید شده باید استفاده کرد. در اندازه‌­گیری پنجره برای پرده کرکره فلزی ساده در صورتی‌که پرده درون فرورفتگی قرار داشته باشد باید عرض پرده یک یا دو سانتی‌متر از قاب پنجره کوچک­تر باشد. برای اندازه پرده کرکره فلزی در پنجره‌­های ساده نیز از طرفین 5 سانتی‌متر اضافه اندازه گیری می­شود تا پرده پنجره را به طور کامل پوشش دهد.

اگر خودتان قادر به اندازه گیری نیستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کار اندازه‌گیری توسط کارشناسان ما انجام شود. ضمناً در این حالت کارشناسان ما نمونه‌هایی از این پرده‌های کرکره چوبی را به همراه خود به آدرس شما آورده تا شما عزیزان بتوانید رنگ مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

خرید کرکره فلزی در طرح های مختلف

در انتخاب جدیدترین مدل پرده های کرکره فلزی انتخاب طرح اسلت يا همان تيغه پرده كركره فلزی لازم است كه در ابتدا با مدلهاي اين پرده آشنا شده و كارايي آنها را بدانيم تا در انتخاب پرده كركره مورد نظر با دقت و كاربري بهتري نسبت به مكان خود پرده را انتخاب كنيم.

  • خرید پرده فلزی رنگ ساده

تنوع رنگهاي ساده در پرده كركره فلزی اين امكان را به شما ميدهد تا هر رنگي را در طيف هاي مختلف انتخاب كنيم. و يا حتي از تركيب چند رنگ در انتخاب و ساخت يك پرده كركره استفاده كرد.

  • خرید پرده كركره فلزی پرفراژ

براي مكانهايي كه نياز به كنترل نور آفتاب و استفاده از نور بيرون ، به‌صورت همزمان باشد ، از تيغه هاي پرفراژ استفاده ميشود. تيغه هاي اين پرده بشكل سوراخ سوراخ بوده تا براي كنترل نور ، در داخل محيط تاريكي مطلق ايجاد نشده و از نور و ديد بيرون هم در عين حال استفاده همزمان كرد.

  • خرید پرده كركره فلزی رنگ متاليك

پرده كركره فلزی رنگ متاليك، چكشي ، براش در طرح هاي متاليك هم مدلهاي زيبايي براي مكانهاي مختلف وجود دارد كه باعث تنوع و زيبايي خاصي در دكراسيون شما مي شود.

خرید پرده کرکره فلزی در سایزهای مختلف

پرده های فلزی موجود در بازار از چهار سايز ۱۶ ميليمتر ، ۲۵ ميليمتر،۳۵ ميليمتر و ۵۰ ميليمتر تشكيل شده كه اين سايزها مربوط به عرض تيغه هاي پرده كركره فلزی ميباشد و در پرده كركره چوبي ، بجز سايز ۱۶ ميليمتر همه سايزهاي بالا موجود ميباشد.

پرده کرکره فلزی مناسب چه  فضاهایی می­باشد؟

  • پرده کرکره فلزی (آلومینیومی) بیشتر به پرده‌های اداری شناخته می‌شوند
  • این پرده ها فضایی مدرن و شیک را ایجاد میکنند
  • در رنگ های متنوعی موجود می‌باشند
  • پرده‌های کرکره آلومینیومی نسبت به پرده کرکره چوبی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می‌باشند
  • این نوع پرده قابلیت نصب در داخل پارتیشنهای اداری را نیز دارا می باشد. نصب آنها بین شیشه های دو جداره ی پارتیشنها انجام میشود و بوسیله ی ابزاری که ست ولومی نامیده می شود سایه و روشن میشود.

 کرکره فلزی آشپزخانه

از مدل­های طرح چوب پرده کرکره فلزی به عنوان پرده آشپزخانه استفاده می­شود. پرده کرکره فلزی آشپزخانه مناسب برای پرده پشت سینک است و رطوبت باعث آسیب به پرده نمی­شود.

انواع رنگ ­های کرکره فلزی

پرده کرکره فلزی در بیش از 100 طرح و رنگ تولید می­شود. رنگ­هایی که بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می­گیرند رنگ­های طوسی، نقره­ای، سفید، مشکی، طلایی، کرمی هستند. از میان مدل­های مختلف نیز طرح پرفراژ و طرح متالیک گزینه‌­های مناسبی برای فضاهای اداری هستند.