پرده زبرا آشپزخانه؛ خرید از تولیدی پرده زبرا + ارسال رایگان

امروزه دکوراسیون داخلی اغلب آشپزخانه‌ها با سبک مدرن و نئوکلاسیک طراحی شده است. با خرید پرده زبرا آشپزخانه می‌توانید مزایای زیر را برای محیط آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید.

  • خرید پرده زبرا طرح چوب جهت ست کردن با رنگ کابینت
  • خرید پرده زبرا تصویری با طرح گل و منظره
  • قابلیت سایه روشن و تنظیم نور ورودی
  • قابل شستشو، نصب سریع و آسان
پرده زبرا آشپزخانه

آیا پرده زبرا برای آشپزخانه مناسب است؟

بله، پرده زبرا به دلیل ساختار پارچه و مکانیزم حرکتی آن از مناسب‌­ترین مدل­‌های پرده جهت استفاده در آشپزخانه می‌­باشد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. قبل از اینکه به بررسی ویژگی‌­های پرده زبرا بپردازیم در نظر داشته باشید که فضای آشپزخانه محلی برای طبخ غذاست. به همین دلیل در انتخاب طرح و رنگ آن دقت لازم را انجام دهید.

نمونه مدل‌های پرده زبرا آشپزخانه

vista

شستشوی پرده زبرا آشپزخانه

شستشوی تخصصی انواع پرده 

اندازه‌گیری پرده زبرا آشپزخانه

بازدید رایگان از پروژه برای اندازه گیری دقیق پرده‌ها

پرده ویستا

تعمیرات انواع مرکز تهران

تعمیرات انواع پرده زبرا آشپزخانه

ویژگی‌ها و مزایای پرده زبرا آشپزخانه

  1. از ویژگی­هایی که برای پرده آشپزخانه باید لحاظ کرد جنس پارچه پرده زبرا است. کیفیت بالای پارچه دوام و مقاومت پارچه در شستشو را تضمین می­کند.
  2. مزیت پرده زبرا قابلیت نصب آن به صورت دیواری، سقفی، سقف کاذب و رودری است. اگر آشپزخانه منزل شما دارای بالکن است و قصد دارید که برای درب ورودی بالکن از پرده استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از پرده زبرا رودری است. این مدل پرده زبرا آشپزخانه بر روی فریم در نصب می­شود و در زمان باز و بسته شدن درب تکان نمی­خورد.
  3. تنظیم نور ورودی، خروج بوی غذا از آشپزخانه از مهم ترین مزیت­های پرده زبرا آشپزخانه بشمار می­رود. پرده زبرا جای بسیار کمی را اشغال می­کند و مکانیزم حرکتی آن نیز به صورت بالا رو و پایین رو است.

 معایب پرده زبرا برای آشپزخانه

تنها عیبی که برای پرده زبرا می­توان ذکر کرد این است که اگر پنجره شما فضای کافی برای نصب پرده­های بالارو را نداشته باشد، مجبور هستید که از پرده لوردراپه کنار رو استفاده کنید.

چشمات‌رو به بقیه بازار ببند!
لذت خرید پرده کیفیت بالا، با قیمت مناسب
قضاوت با شما!

مدل پردهای زبرا آشپزخانه

مجموعه ویستاپرده به عنوان تولیدکننده مدل پردهای زبرا آشپزخانه با بالاترین کیفیت و مناسب‌­ترین قیمت، دارای تنوع بسیار بالایی از کالکشن­‌های به روز پارچه‌­ترک و پارچه ایرانی است. در ادامه با معرفی مدل­های مختلف پرده زبرا، ایده­‌های جذابی برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه خدمت تان ارائه خواهیم کرد.

انواع مدل پرده زبرا آشپزخانه

هر کدام از مدل­های پرده زبرا آشپزخانه مناسب استفاده برای فضایی خاص هستند. برای انتخاب و خرید پرده زبرا آشپزخانه سعی کنید تا حد امکان طرح و رنگ پرده را با یکی از اجزای آشپزخانه مثل کابینت، اوپن، میز ناهارخوری ست نمائید.

پرده زبرا آشپزخانه ساده

 

انواع پرده آشپزخانه

مدل ­های ساده پرده زبرا آشپزخانه که در 50 طیف رنگی مختلف موجود هستند دارای قیمت پایین­تری نسبت به سایر مدل­ها بوده و انتخابی به صرفه و اقتصادی برای تمامی دکوراسیون ها به شمار می­رود.

پرده زبرا آشپزخانه پلیسه‌دار

پرده زبرا پلیسه­ای نیز جزء مدل­های پر فروش پرده زبرا آشپزخانه هستند که دارای نقش­های برجسته هستند و از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار هستند.

پرده زبرا آشپزخانه طرح‌دار

پرده زبرا طرح دار

چنانچه قصد دارید پرده زبرا آشپزخانه دارای نقش و نگار گلدوزی یا سرمه دوزی شده باشد میتوانید از پرده زبرا طرح دار استفاده نمائید. در این صورت استفاده از رنگ­های کرمی و قهوه ای فضای منحصر به فردی به‌وجود می­آورد.

پرده زبرا آشپزخانه ترکیبی

طرح های هایلایت یا ترکیبی که از چند رنگ مختلف تشکیل شده اند جزء جدیدترین مدل­های پرده زبرا آشپزخانه به حساب می آیند و بسیار خاص و شیک هستند.

پرده زبرا آشپزخانه فانتزی

طرح­های فاتزی پرده زبرا که به آن­ پرده زبرا سه بعدی گفته می­شود ساختار متفاوتی نسبت به پرده زبرا ساده دارند و معمولا به صورت چاپی با طرح طبیعت و منظره برای آشپزخانه اجرا می­شود.

نحوه اندازه‌گیری پرده زبرا آشپزخانه

تمامی مراحل خریداری پرده از اندازه­گیری، انتخاب مدل در منزل مشتری و نصب آن توسط کارشناسان مجموعه ویستاپرده انجام می­شود. چنانچه ساکن استان تهران نیستید میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و راهنمایی های لازم جهت اندازه­گیری پرده زبرا را دریافت کنید.

سفارش پرده زبرا تصویری برای اداره و دفتر کار

سفارش پرده زبرا تصویری برای ادارات و مراکز تجاری با هدف جلب توجه بصری مشتریان انجام می‌شود. بداین منظور می­توان از لوگو شرکت، عکس محصولات و نوع خدمات استفاده نمود.

پاسخ به سوالات متداول در خصوص پرده زبرا آشپزخانه

پرده زبرا طرح چوب به دلیل ست شدن با طرح کابینت و پرده زبرا سه بعدی با طرح منظره بهترین انتخاب برای آشپزخانه هستند.

توجه به جنس، مدل و رنگ بارچه جزء مهم­ترین مواردی هستند که باید متناسب با بودجه و سبک دکوراسیون داخلی به آن توجه داشته باشید.

پرده زبرا نصب شده در آشپزخانه به دلیل طبخ غذا در مجاورت لکه دار شدن با چربی و مواد مختلف است.
ترجیحا از رنگ­های خنثی مثل طوسی، کرم قهو­ای استفاده کنید.

بله، برای تمامی محصولات تولید شده در مجموعه ویستاپرده امکان پیاده سازی مکانیزم برقی و کنترل پرده با ریموت از راه دور میسر است.

میتوانید به صورت حضوری با هماهنگی قبلی به فروشگاه حضوری مجموعه ویستاپرده مراجعه نمائید. یا اینکه به صورت آنلاین با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *