معرفی مدل‌های روز پرده آشپزخانه 
+ معرفی ویژگی‌های پرده مناسب برای آشپزخانه

پرده‌ها علاوه بر کنترل نور و حفظ حریم خصوصی شما، یکی از مهمترین فاکتورها در تزئین فضای منزل محسوب می‌شوند. در انتخاب پرده مناسب آشپزخانه، علاوه بر توجه به زیبایی و شکیل بودن، نیاز است به مقاومت، جنس و مدل پارچه نیز توجه شود.

اگر به دنبال آن هستید تا با مدل پرده آشپزخانه و انواع آن آشنا شوید و نمونه‌های شیک و بروز آن را بشناسید تا بتوانید مناسب‌ترین پرده را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید، تا انتهای این مقاله همگام با ما باشید. در این مقاله از ویستا پرده، ابتدا:

 ویژگی پرده‌هایی که برای خرید پرده اشپزخانه  شما می‌توانند مناسب باشند را بازگو کرده‌ایم و در قسمت دوم مقاله به معرفی مدل‌های روز و انواع پرده آشپزخانه پرداخته‌ایم.

مدل پرده آشپزخانه

چه پردهایی برای اشپزخانه مناسب است

انتخاب پرده مناسب برای آشپزخانه یک راه عالی برای رسیدن به اوج زیبایی این فضا و لمس یک محیط امن و باطراوت است. اگر به دنبال آن هستید تا فضای آشپزخانه شما  یک روح تازه بگیرید، در انتخاب پرده مناسب برای آن دقت لازم را داشته باشید. این کار باعث افزودن نرمی و لطافت به محیط بوده و آشپزخانه را دراماتیک خواهد کرد.

توجه به این نکته که به چه منظور پرده تهیه می‌گردد یکی از مهم‌ترین مواردی است که تعیین کننده طرح و مدل پرده آشپزخانه می‌­باشد.

  • در صورتی که قصد دارید پرده را به منظور زیبایی و جلوه بخشیدن برای آشپزخانه تهیه نمایید می‌توانید از انواع پرده های زینتی و تزیینی با پارچه های تور و حریر استفاده نمایید؛
  • در صورتی که قصد دارید از پرده به‌عنوان پوششی برای فضای آشپزخانه استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم از انوع پرده هایی با ضخامت بیشتر استفاده نمایید.
  • پارچه پرده آشپزخانه را بهتر است از بین پارچه ها با دوام و کیفیت عالی انتخاب کنید تا در برابر نور و شستشو مقاوم باشد و علاوه بر این پرده برای آشپزخانه بهتر است طرح و رنگ زیبایی داشته باشد تا جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک و بزرگ منزل شما بیشتر شود.

نمونه مدل‌های پرده زبرا آشپزخانه طرحدار

0 تا 100 آنچه نیاز است
قبل از خرید پرده بدانید
نکات مهم

پرده مناسب آشپزخانه

در این قسمت از مقاله 7 نکته از مهمترین نکات مربوط به  انتخاب پرده آشپزخانه را بازگو کرده‌ایم:

پرده مناسب اشپزخانه؛ 1) کاربری ساده

اولین و مهمترین نکته در انتخاب پرده آشپزخانه این است که پرده آشپزخانه می‌بایست کاربردی بوده و استفاده راحتی داشته باشد. در واقع به سرعت جمع، باز و یا سایه روشن شود. لذا استفاده از پرده‌های چندلایه و سنگین در آشپزخانه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

پرده مناسب آشپزخانه؛ 2) فضای کمی را اشغال کند

محیط آشپزخانه معمولا فضایی شلوغ و پرترافیک است، به‌همین دلیل انتخاب پوشش مناسب پنجره یا در می‌بایست حداقل فضا را از محیط آشپزخانه اشغال کند تا مانع رفت‌وآمد و یا حرکت داخل آن نشده و علاوه‌براین دسترسی سریع به در یا پنجره آشپزخانه را ممکن سازد.

پرده مناسب آشپزخونه؛ 3) قابل شستشو باشد

شستشوی مواد غذایی، ظروف و لباس‌ها، پخت‌وپز، سرو غذا و… همه و همه در این قلب تپنده صورت می‌پذیرد. در نتیجه احتمال کثیف‌شدن پرده آشپزخانه به مراتب بالاتر از اتاق خواب و سالن پذیرایی و یا سایر فضاهای هر خانه است. ازین‌رو پرده ای مناسب آشپزخانه است که به‌راحتی کثیف نشده و علاوه بر آن قابل شستشو و نظافت باشد. نسل جدید پرده‌های مدرن، آنتی استاتیک بوده و مانع جذب گرد و غبار هستند و نیاز کمتری به شستشو خواهند داشت.

4) رنگ مناسب پرده اشپزخانه

برای حفظ روحیه افراد و نیز تامین نور مناسب توصیه می‌شود از پرده‌های با رنگ روشن در آشپزخانه استفاده شود. ورود نور خورشید علاوه بر انتقال انرژی مثبت به داخل فضا موجب کاهش نیاز به استفاده از چراغ و لذا کاهش مصرف برق و همچنین موجب میکروب‌زدایی و پاکی محیط خواهد شد. بنابراین پرده‌ای با رنگ روشن برای آشپزخانه خود انتخاب کنید که میزان عبوردهی نور مناسبی داشته باشد

پرده مناسب اشپز خانه؛ 5) حرکت عمودی

استفاده از پرده‌های مدرن بالارو در آشپزخانه موجب می‌شود که بتوانید به‌سرعت برای تهویه و یا نظافت، پرده را به‌طور کامل از فضا حذف کرده و دسترسی کامل و مناسبی به در و پنجره داشته باشید. پرده‌های کناررو معمولا بخشی از فضای دسترسی شما را برای همیشه محدود خواهند کرد و مناسب آشپزخانه نیستند.

6) پرده آشپزخانه بهتر است طیف رنگی مناسبی داشته باشد

نارنجی اشتها آورترین رنگ است. برای حفظ شادابی و روحیه افراد ساکن در خانه بهتر است رنگ را به آشپزخانه خود اضافه کنید و از انتخاب رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، طوسی و مشکی در آشپزخانه اجتناب کنید.

7) انتخاب طرح پرده آشپزخانه (ساده یا طرح دار)

اینکه پرده آشپزخانه را ساده یا طرح‌دار انتخاب کنید به عوامل زیادی از جمله سلیقه شما، پوشش دیوار و کف آشپزخانه، مساحت آشپزخانه و موقعیت آشپزخانه نسبت به سالن پذیرایی بستگی دارد. در صورتی که کاشی‌های دیوار و کف آشپزخانه طرح‌دار هستند بهتر است پرده را ساده انتخاب نمایید تا از شلوغی بیش از حد فضا جلوگیری شود.
علاوه‌بر‌این در صورتی که آشپزخانه کوچکی دارید و یا آشپزخانه و پذیرایی منزلتان دید مشترک دارند بهتر است از پرده‌های ساده و بدون طرح برای آشپزخانه استفاده کنید.

نمونه کارهای ویستا پرده برای آشپزخانه

چشمات‌رو به بقیه بازار ببند!
لذت خرید پرده کیفیت بالا، با قیمت مناسب
قضاوت با شما!

مدل پردهای جدید آشپزخانه 2022

امروزه با توجه به آپارتمانی شدن منازل مسکونی، استفاده از مدل پردهای جدید آشپزخانه ۲۰۲۱ بیشتر مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. به‌عبارتی دیگر، به‌دلیل اینکه سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ها اغلب به‌سبک مدرن نزدیک‌تر است، مدل پرد­ه­های جدید آشپزخانه گزینه­‌های مناسبی برای استفاده هستند.
در ادامه با ما همراه باشید تا مدل پرده اشپزخانه را بهتر بشناسید.

مدل پردهای جدید آشپزخانه حریر

اگر قصد خرید پردهای ساده و شیک آشپزخانه را دارید بهترین مدل پارچه­ای که با رنگ­ها و طرح­های مختلف پیش­روی شماست پارچه حریر است. پرده‌­های حریر آشپزخانه دارای طرح های زیر هستند:

  • پردهای ساده و شیک آشپزخانه؛
  • مدل پرده اشپز خانه حریر شاین دار؛
  • مدل پرده اشپزخانه حریر سیم دوزی؛
  • مدل جدید پرده اشپزخانه حریر نازلی؛
  • مدل پرده آشپزخانه حریر طرح هندسی.

از پارچه حریر، در مدل پردهای جدید آشپزخانه 2020 در مدل دوخت­های متنوعی مانند پانچی، پلیسه و سه چین استفاده می‌­شود.­
مزیت‌های مدل پردهای ساده حریر آشپزخانه این است که، علاوه بر پوشش پنجره و حفظ حریم خصوصی منزل، روشنایی مورد نیاز فضای آشپزخانه را نیز تامین می­کنند و قابل شستشو نیز هستند.

مدل پره زبرا اشپزخانه

پرده آشپزخانه

برخی از مدل‌­های پرده تنها جنبه زیبایی و تزیینی دارند و برای زیباتر شدن محیط به‌کار گرفته می‌شود. این نوع پرده‌ها معمولا بخشی از پنجره را می‌پوشانند.
 در مقابل مدل پرده زبرا از انواع پرده هایی است که در عین پوشانندگی مناسب پنجره، دارای طرح های متنوع و شیک می باشند که جلوه فوق‌العاده خاصی در فضای آشپزخانه ایجاد می‌­نماید.

پرده زبرا آشپزخانه به پرده‌های تزئینی گفته می شود که به‌صورت افقی بوده و از تور و پارچه تشکیل شده که به شکل راه راه‌های افقی می باشد و از دو لایه پرده ساخته شده است.
 شما می‌توانید با استفاده از زنجیر به‌راحتی پرده زبرا خود را به صورت عمودی به بالا جمع نمایید.
 پرده در قاب مخصوص به دور خود جمع شده و به‌راحتی می‌توانید به پنجره خود دسترسی کامل داشته باشید.

مدل پردهای جدید آشپزخانه زبرا

انواع پرده آشپزخانه

پرده­های زبرا در مجموعه ویستاپرده در مدل­های زیر تولید و به مشتریان گرامی عرضه می­شود

  • پرده زبرا طرح ساده
  • پرده زبرا طرح چوب
  • پرده زبرا تصویری یا چاپی
  • پرده زبرا سه بعدی
  • پرده زبرا طرح گل

از مزایای پرده زبرا برای آشپزخانه می­توان به نصب آسان و سریع، قابل شستشو بودن و امکان تنظیم نور ورودی و حالت سایه روشن اشاره کرد.

نمونه کارهای ویستا پرده برای پرده آشپزخانه مدل زبرا

جدیدترین مدل پرده آشپزخانه؛ مدرن‌ترین‌ها

 امروزه اغلب منازل مسکونی از سبک مدرن دکوراسیون داخلی، تبعیت می­کنند. استفاده از پرده‌هایی که دارای مزایایی مثل امکان تنظیم نور ورودی، شستشوی آسان، نصب سریع هستند، خواسته اصلی مشتریان می­باشد.
از آن جهت که پرده آشپزخانه در معرض تماس با چربی ناشی از پخت غذا است، پیشنهاد می­کنیم که از پرده­های مدرن برای این محیط استفاده شود.

مدل پرده اشپزخونه؛ 1) پرده بامبو

انتخاب پرده آشپزخانه

برای انتخاب پرده در آشپزخانه ای که از سبک اسکاندیناوی در طراحی آن استفاده شده است، استفاده از بافت های طبیعی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. برای مثال استفاده از پرده های بامبو که در طراحی آن از رنگ روشن استفاده شده باشد، انتخاب بسیار مناسبی است. استفاده از پرده ای با این مشخصات باعث ایجاد فضایی گرم در آشپزخانه می‌شود.

2) مدل پردهای ساده توری آشپزخانه

پارچه های پرده های تور

اگر دوست دارید که آشپزخانه شما نور کافی نیاز داشته باشد و روشنایی اش در طول روز تامین شود از پرده های توری یا نیمه توری استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید، پرده‌های توری زیاد مناسب برای آشپزخانه نیستند. زیرا شستشوی زیاد آن‌‌ها ممکن است نهایتا بر روی بافتش تاثیرگذار باشد. به‌طور کلی مقاومت این پرده‌های توری نسبت به دیگر پرده‌ها همچون پرده شیدو زبرا کمتر است

 مدل پرده برای اشپزخانه؛ 3) کلاسیک

مدل والان جدید

همان طور که می‌دانید در طراحی آشپزخانه از سبک های مختلف استفاده می شود. سبک کلاسیک نمونه ای از انواع سبک های طراحی می باشد که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد. استفاده از پرده کرمی رنگ می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در دکوراسیون اشپزخانه باشد. در انتخاب پرده آشپزخانه کلاسیک این امکان برای شما وجود دارد که از والان نیز برای تزئین پرده استفاده نمایید. استفاده از پرده های کرمی و سفید رنگ نیز می تواند گزینه مناسبی برای طراحی آشپزخانه کلاسیک باشد. استفاده از انواع پرده هایی که از طیف رنگ های تیره برخوردار می باشند، گزینه ای مناسب برای استفاده در آشپزخانه های مدرن شناخته می شوند. استفاده از چنین پرده ای می تواند به نقطه کانونی در آشپزخانه نیز تبدیل شود.

مدل پردهای آشپزخانه؛ 4) مینیمال

پرده کرکره چوبی مشکی

اگر در طراحی آشپزخانه از المان های فلزی یا استیل مانند صندلی های فلزی، به مقدار زیادی استفاده کرده اید، استفاده از یک پرده سیاه رنگ می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده باشد. به یاد داشته باشید که در صورت تمایل به استفاده از پرده ای به این رنگ، دیوارها باید به رنگ سفید باشند. این ایده به سبک مینیمالیست شباهت زیادی دارد. از دیگر ایده هایی که می توانید در انتخاب پرده آشپزخانه استفاده نمایید، استفاده از یک پرده دو لایه می باشد.

این بدان معناست که شما می توانید از یک پرده ساده و یک والان طرح دار بر روی آن به منظور پرده آشپزخانه استفاده نمایید. استفاده از انواع پرده کرکره فلزی ای نیز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. هم چنین استفاده از پرده هایی که در ساخت آن ها از لایه چوبی و پارچه استفاده شده است، باعث ایجاد نمای بسیار زیبایی در آشپزخانه می شود.

نمونه کارهای ویستا پرده برای پرده مدرن آشپزخانه

انواع پرده آشپزخانه

در ادامه؛ انواع پردهای آشپزخانه که بیشترین محبوبیت را دارند را معرفی کرده‌ایم که بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

انواع پرده آشپزخانه؛ 1) کرکره ای

پرده پشت سینک کرکره چوبی

کرکره‌های آشپزخانه، در 2 مدل چوبی و فلزی در بازار موجود بوده که مدل چوبی آن برای استفاده در آشپزخانه مناسب­تر است. این کرکره ها پرده‌­هایی هستند که دارای مکانیزم حرکتی عمودی هستند و از تیغه‌­هایی به عرض 16،25،50 میلی­متری تولید می‌­شوند.

انواع پرده برای آشپزخانه؛ 2) کرکره چوبی

پرده آشپزخانه کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی از پرده‌های محبوب برای آشپزخانه می‌باشد، این پرده‌ها در رنگ‌های متنوعی موجود می‌باشند. تیغه‌های این پرده از چوب طبیعی ساخته می‌شود.

پرده برای آشپزخانه؛ 3) رومن

پرده آشپزخانه سبک رومن

پرده رومن (Roman curtain) با وجود سادگی و ظرافت از زیبایی بالایی برخوردار است. این مدل منوط به پارچه ای که انتخاب می­کنید. برای پذیرایی، اتاق خواب، پرده آشپزخانه، مناسب می باشد.

 از انواع پرده های رومن می­توان در دکوراسیون مدرن استفاده بسیار زیادی کرد. اما به دلیل سادگی و در عین حال متنوع بودن آن­ها در دکوراسیون های کلاسیک نیز مورد استفاده قرار می­گیرند.
 
این پرده با وجود زیبایی ظاهری به سبب میزان پارچه کم در هنگام دوخت قیمت مناسب تری نسبت به مدل های دیگر دارد و از این لحاظ بسیار مورد استقبال گرفته است.

انواع پردهای آشپزخانه؛ 4) سیلوئت

پرده سیلوئت برای آشپزخانه

پرده سیلوئت (Silhouette Blinds) که به پرده‌های سه بعدی نیز معروف است. دارای مکانیزمی مانند پرده کرکره و پرده زبرا می­باشد. مانند پرده زبرا قابلیت تنظیم نور به اندازه دلخواه و سایه روشن را فراهم می کند.
پرده سیلوئت از جنس پارچه به هم تنیده از جنس پلی استر تهیه شده است که به صورت رول بالا و پایین می شود و امکان سایه روشن شدن و تنظیم نور ورودی نیز وجود دارد.

پرده برای آشپزخانه؛ 5) دابل شید

پرده اشپزخانه

پرده شید دبل، پرده­هایی هستند که در آنها دو پرده به‌صورت مجزا در کنار هم قرار می­گیرند و مکمل یکدیگر هستند. در این مدل هر دو پرده با زنجیر و مکانیزم اختصاصی خود بالا و پایین می­‌شوند که پرده زیرین همان پرده شید می باشد.

پارچه این پرده ها از جنس پلی استر است و می‌تواند حالت سایه ایجاد نموده و مانع دید از بیرون شود. جنس پرده‌ای که در جلوی کار قرار می‌گیرد معمولا از پرده­های حریر است و با توجه به دارا بودن طیف وسیعی از طرح و رنگ های مختلف با هر نوع سلیقه‌ای سازگار می‌باشد و زیبایی خاصی را به آشپزخانه شما می­بخشد.

انواع پرده های آشپزخانه؛ 6) رومی

پرده آشپزخانه ساده

مدل پرده رومی، یکی دیگر از انواع مدل پرده برای آشپزخانه، می­باشد. هزینه این پرده­ها خیلی زیاد نیست. این پرده‌ها آرامش و ظرافت خاصی را به آشپزخانه شما به ارمغان می­آورد.

 در این مدل پرده پارچه ای صاف و بدون چین با دو نوار پارچه ای جمع می شود. پرده­‌ها می‌توانند در انواع مختلف شطرنجی، نیمه توری و بالا رونده با طرح های متفاوت باشد.

انواع پرده برای آشپزخانه؛ 7) مدل پانچی

پرده برای آشپزخانه پانچی

یکی دیگر از پرده­هایی که جدیدا به عنوان پرده آشپزخانه مورد استقبال قرار گرفته است، پرده پانچی می­باشد. پرده پانچی یکی از چندین دسته متنوع پرده هاست که کاربرد­های خاص خودش را دارد.
 
این پرده به دلیل این که بسیار ساده طراحی شده است ظاهری مینیمالی دارد و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمالی گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌­آید.

البته این ساده بودن نه تنها از شیک بودن آن نکاسته بلکه آن را شیک و لاکچری تر نیز کرده است. طراحی پرده پانچی بسیار ساده است و همین امر نیز چاپ و ساخت و در نتیجه نصب آن را بسیار سریع و آسان کرده است. به تبع آن هزینه نصب آن نیز بسیار پایین تمام می‌­شود.

 امروزه به خاطر پیشرفت‌های زیادی که در صنعت چاپ شاهد هستیم، کیفیت چاپ روی پرده پانچی به طور فوق‌العاده ای بالاست و در شستشو از بین نمی­رود یا از کیفیت طرح کاسته نمی شود.
 
به همین دلیل است که پرده پانچ چاپی یکی از پر کاربردترین پرده­های تزئینی در حال حاضر است.

مدل پردهای جدید اپن اشپزخانه

آشپزخانه های امروزی، اکثرا اپن دار هستند و دید بیشتری به فضای منزل دارند. عده ای از افراد تمایل دارند تا علاوه بر پنجره، قسمت اوپن آشپزخانه را نیز با پرده تزئین کنند. البته این کار بیشتر به علت جداسازی محیط آشپزخانه از محیط پذیرائی انجام می­شود.
بداین منظور اغلب از پرده­های بالارو که امکان جمع شدن در قاب و نصب بر روی سقف کاذب را دارند مورد توجه قرار گرفته است. جهت دیدن نمونه کارهای مختلف مدل پرده اپن کافی‌ست با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا برای شما نمونه کارهای بیشتری ارسال نمایند.

پردهای ساده و شیک آشپزخانه

برای انتخاب و خرید پرده­ای شیک برای آشپزخانه باید مواردی مثل سلیقه شخصی، مدل پرده، نوع پارچه و رنگ مورد بررسی قرار بگیرد. سپس با کنارهم گذاشتن این موارد می توان پرده شیک که بیشترین هارمونی را با دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد انتخاب نمود.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را با مدل های مختلف پرده آشپزخانه آشنا کند. در صورتی‌که قصد خرید پرده آشپزخانه را دارید کارشناسان ما آمادگویی پاسخ به هر گونه از سوالات شما عزیزان را دارند.

پاسخ به سوالات رایج

انتخاب پارچه مناسب برای پرده آشپزخانه پرده آشپزخانه شبیه به پرده پذیرایی نمی باشد. این پرده ها باید با محیطی که از آنها استفاده شده است هماهنگی داشته باشد. عوامل زیادی در انتخاب نوع پارچه مناسب برای پرده‌های آشپزخانه دخیل هستند که در این جا به بیان مهم‌ترین آن ها می‌پردازیم.

1) پارچه آشپزخانه قابلیت شستشوی مناسب داشته باشد.

پرده های آشپزخانه در محیطی مرطوب که در آن بخار زیادی وجود دارد و گریز از آن امکان‌ناپذیرآتش‌سوزی است نصب می شوند. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که جنس پارچه ای که برای این منظور از آن در نزدیکی گاز یا یخچال و فریزر استفاده می کنید به راحتی قابل شستشو می باشد. پارچه هایی از جنس ابریشم و مخمل به راحتی با چربی و بخار آسیب دیده و نگهداری از آن ها در چنین فضایی بسیار سخت می باشد.

باید توجه داشته باشید که اگر پرده در کنار گاز قرار گرفته است در هنگام آشپزی به راحتی بو می گیرد. برخی از انواع پارچه ها دیرتر بو گرفته و از این رو برای استفاده در چنین موقعیتی مناسب می باشند. با این حال تا جایی که امکان دارد از نصب پرده در نزدیکی اجاق گاز خودداری نمایید. شستشوی پارچه های سبک به نسبت انواع سنگین آن بسیار راحت تر است. هم چنین جداسازی این پرده ها از میله پرده در مواقع نیاز نیز آسان تر می باشد.

2) پارچه آشپزخانه مقاومت در برابر گرما داشته باشد

یکی دیگر از اصولی که در  انتخاب پرده آشپزخانه باید به آن توجه داشت این است که  پرده های آشپزخانه در مقابل تغییرات دمایی بالایی قرار دارند. اگر پرده در نزدیکی گاز نصب شده باشد امکان آبزرگ‌ترتش سوزی نیز وجود دارد. بعضی از انواع پارچه ها در برابر گرما مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. تغییرات دمایی باعث تغییر رنگ بعضی از آن ها نیز می شود. بنابراین به دنبال پارچه ای باشید که در مقابل این شرایط مقاوم هستند.

3) پارچه آشپزخانه‌ای انتخاب کنید که قابلیت تنظیم نور داشته باشد

در مورد میزان نوری که تمایل دارید به داخل آشپزخانه بتابد تصمیم گیری کنید. استفاده از پارچه های مات باعث می شود نور کم تری به داخل فضای آشپزخانه بتابد. استفاده از نور طبیعی در فضایی مانند آشپزخانه بسیار دلپذیر و مطلوب می باشد. بنابراین از پرده هایی استفاده کنید که به میزان زیادی باعث حفظ حریم شخصی شما شده اما جلوی ورود نور را نگیرد.

پرده های رنگ روشن فضای آشپزخانه کوچک‌تر را بزرگ‌تر و پرده های تیره باعث امکان‌ناپذیر نشان دادن این فضا می شوند. حتی اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است بهتر است از پرده های تیره استفاده نکنید. به طور قطع همه افراد انتظار دارند که محیط آشپزخانه محیطی راحت و دنج باشد. کار کردن در محیطی خفه برای هیچ کس خوشایند نیست. به یاد داشته باشید که استفاده از پرده های طرح دار بهتر از انواع ساده آن می باشد. اما با این حال اگر از کاغذ دیواری استفاده کرده اید که در آن از طرح و نقش زیادی استفاده شده است، پرده ای ساده برای آشپزخانه در نظر بگیرید. انتخاب پرده ساده یا طرح دار باید با توجه به فضای آشپزخانه صورت گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطمئن خرید کن (مشاوره رایگان)